سرعت عملکرد قلم گلکسی S22 Ultra تا سه برابر بیشتر از قلم‌های قبلی خواهد بود

سرعت عملکرد قلم گلکسی S22 Ultra سه برابر بیشتر از قلم‌های قبلی خواهد بود

طبق گزارش‌های منتشر شده در خبرگزاری‌های مختلف، سرعت عملکرد قلم گلکسی S22 Ultra تا سه برابر بیشتر از قلم‌های نسل قبلی خواهد بود و بدین ترتیب به سریع‌ترین قلم هوشمند حال حاضر دنیا تبدیل خواهد شد.

گلکسی S22 Ultra مورد انتظارترین گوشی پرچمدار سامسونگ در این چند وقت اخیر است و افراد زیادی برای بازگشت یک قلم هوشمند داخلی، هیجان‌زده هستند. سامسونگ در سال 2022 تصمیم گرفته است بر خلاف گذشته به جای معرفی یک گلکسی نوت جدید، چندین عنصر را از آن گوشی‌های پرچمدار پر طرفدار خود با یکدیگر ترکیب کند و همه آنها را در قالب یک گوشی پرمیوم تحت عنوان گلکسی S22 Ultra به بازار عرضه کند. طبق یک شایعه جدید، جدیدترین قلم هوشمند سامسونگ به لطف کاهش قابل توجه زمان تأخیر در پاسخگویی، به طور قابل توجهی نسبت به قلم‌های نوت گذشته سریع‌تر خواهند بود.

در آخرین ویدئوی کانال یوتیوب XEETECHCARE چندین ویژگی مورد انتظار از گلکسی S22 Ultra مورد بحث و بررسی قرار گرفت. یکی از موارد ذکر شده، بهبودهای جدیدی بود که در مورد مدت زمان تأخیر ورودی‌های قلم هوشمند رخ داده بود. در مقایسه با قلم گلکسی نوت 20 که 9 میلی‌ثانیه تأخیر داشت قلم S جدید سامسونگ تنها به 2.8 میلی‌ثانیه تأخیر رسیده است. بنابراین تأخیر در پاسخگویی در قلم‌های جدید سامسونگ 69 درصد نسبت به قلم‌های قبلی کمتر شده است.

در حالیکه این بهینه‌سازی‌ها بر روی کاغذ خوب به نظر می‌رسند، اما جا دارد بپرسیم آیا این پیشرفت‌ها واقعاً تفاوت قابل ملاحظه‌ای بر آنچه در روزمره تجربه می‌کنیم، ایجاد می‌کنند یا نه. تأخیر 9 میلی‌ثانیه‌ای در قلم قبلی سامسونگ، تقریباً به اندازه یک صفحه نمایش 120 هرتزی پاسخگو و سریع است؛ بنابراین در اولین تجربه کاربری قلم جدید احتمالاً متوجه تفاوت آن چنانی 2.8 میلی‌ثانیه با 9 میلی‌ثاینه قلم‌های پیشین نخواهید شد. البته این اتفاق چندان هم بی‌تأثیر نیست و در مواردی که چندین برنامه سنگین را به طور همزمان باز می‌کنید (چند وظیفگی) و بین آنها جابجا می‌شوید پردازش اطلاعات با اندکی تأخیر همراه خواهد بود که که افزایش سرعت در پاسخگویی قلم‌های هوشمند می‌تواند این مدت زمان را به نحوی جبران کند.

همچنین در این ویدئو، سایر مشخصات شایعه شده درباره پرچمدار جدید سامسونگ مورد بحث قرار گرفت. احتمالاً دوربین 108 مگاپیکسلی این گوشی قادر به گرفتن عکس‌های 12 بیتی HDR باشد، به این معنی که این دستگاه می‌تواند 68 میلیارد رنگ را در حالت HDR ثبت کند که در مقایسه با تصاویر 10 بیتی HDR که 1 میلیارد رنگ را در خود دارند، بسیار نوگرایانه و قابل توجه خواهد بود. در این ویدئو علاوه بر مذکور سایر مشخصات جدیدی که در مورد این گوشی مطرح شده‌اند؛ از جمله شارژر 45 واتی و کاهش حافظه رم در مدل پایه در مقایسه با S21 سال گذشته نیز بررسی و صحبت شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا