Xbox Game Pass

سرویس Xbox Game Pass در تاریخ 20 آبان بازی‌های EA Play را دریافت می‌کند

دارندگان سرویس Xbox Game Pass به موقع برای راه اندازی کنسول نسل بعدی مایکروسافت به بازی‌های EA Play دسترسی پیدا خواهند کرد.

بازی‌های EA Play در تاریخ 10 نوامبر مصادف با 20 آبان و همزمان با عرضه دو کنسول Xbox Series X و Xbox Series S وارد سرویس Xbox Game Pass Ultimate خواهد شد. تنها مشترکان Xbox Game Pass Ultimate (با پرداخت حق عضویت 14.99 دلار در ماه)، xCloud و Xbox Live Gold به بازی‌های جدید EA Play دسترسی خواهند داشت.

سرویس EA Play امکان دسترسی به بیش از 60 بازی کمپانی EA از جمله The Sims, FIFA, Mass Effect و بسیاری دیگر را برای شما به ارمغان می‌‌آورد. به زبان ساده، سرویس EA Play چیزی مشابه Game Pass است، با این تفاوت که تنها بازی‌های EA در آن ارائه می‌شود. کاربران Xbox Game Pass Ultimate همچنین از ماه دسامبر (اواسط آذر ماه) می‌توانند بازی‌های ساخته شده توسط EA Play را روی ویندوز 10 و رایانه شخصی خود بارگیری و بازی کنند که این امر سبب افزایش مجموعه بازی‌های موجود در نسخه PC این سرویس محبوب خواهد شد.

مایکروسافت همچنین در نظر دارد امتیاز بازی‌های انحصاری کمپانی بتسدا (Bethesda) را نیز تا در آینده‌ای نزدیک به سرویس Xbox Game Pass خود اضافه کند – گفتی است سرویس مورد بحث تنها برای رایانه‌های شخصی (ویندوز 10) و کنسول‌های Xbox One در دسترس می‌باشد. این اقدامات پس از اینکه مایکروسافت کمپانی زنی‌مکس (ZeniMax)، شرکت مادر Bethesda Softworks را به ارزش ۵ میلیارد دلار خریداری کرد، رخ داده است. Doom Eternal یکی از نخستین بازی‌هایی خواهد بود که در تاریخ 1 ماه اکتبر (10 مهر ماه) به سرویس Xbox Game Pass مایکروسافت اضافه می‌شود. اما ردموندی‌ها هنوز لیست کامل بازی‌های بتسدا که قرار است به سرویس مورد بحث اضافه شود را فاش نکرده‌اند.

اگر اشتراک EA Play و Xbox Game Pass را خریداری کرده‌اید، مایکروسافت اشتراک EA Play را لغو کرده و با نسبت 3 به 1 سرویس Xbox Game Pass Ultimate را تمدید خواهد کرد. به عنوان مثال اگر حداکثر 3 ماه اشتراک EA Play داشته باشید، 1 ماه به مدت زمان سرویس Ultimate شما افزوده خواهد شد. همچنین در صورتی که 4 الی 6 ماه از اشتراک EA Play شما باقی مانده باشد، 2 ماه اشتراک این سرویس را دریافت خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت رسمی مایکروسافت در این لینک مراجعه کنید.

زمان تقریبی داده شدهزمان باقی مانده از اشتراک EA Play
10 روز1 ماه
21 روز 2 ماه
1 ماه3 ماه
1 ماه و 14 روز4 ماه
1 ماه و 21 روز5 ماه
2 ماه 6 ماه
2 ماه و 14 روز7 ماه
2 ماه و 21 روز8 ماه
3 ماه 9 ماه
3 ماه و 14 روز10 ماه
3 ماه و 21 روز11 ماه
4 ماه12 ماه

همچنین بخوانید:

تریلر Assassin’s Creed Valhalla از نقش خانواده خبر می‌دهد

۸۰۲ گیگابایت از فضای داخلی Xbox Series X قابل استفاده است

خرید استودیو Bethesda توسط شرکت Microsoft

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا