رونمایی سونی از یک خرید بزرگ

شایعه: سونی احتمالاً بزودی از یک خرید بزرگ رونمایی خواهد کرد

گرگ میلر، مجری Kinda Funny Games و یکی از چندین خبرنگار مهم صنعت بازی، خبر از رونمایی احتمالی سونی از یک خرید بزرگ می‌دهد.

اخیراً سونی به طور رسمی به شایعات حول سرویس اشتراکی جدید خود پایان داد اما قبل از آن بیشتر جزئیات این سرویس توسط خبرگزاری‌ها فاش شده بود. بااینکه رونمایی سرویس اشتراکی جدید سونی یک اتفاق بسیار بزرگ بود، به دلیل فاش شدن اطلاعات آن برای کاربران جذابیت چندانی نداشت. اکنون به نظر می‌رسد که هنوز اعلامیه‌های دیگری در فاصله چند روز آینده منتشر خواهند شد.

گرگ میلر، مجری Kinda Funny Games، یکی از چندین خبرنگار مهم صنعت بازی بود که با به تعویق انداختن پادکست پلی‌استیشن خود، آتش این شایعات را شعله‌ور کرد. اگرچه او اوایل هفته تلاش کرد که انتظارات را کاهش دهد اما اکنون میلر کمی بیشتر در مورد آنچه که از سه تحول بالقوه‌ی جالب شنیده، در پادکست خود توضیح داده است.

همانطور که در جریان هستید اولین گزینه، سرویس اشتراکی جدید پلی‌استیشن بود که با رونمایی سونی از آن نتیجه رسید. مورد دوم نیز در رابطه با یک رویداد PSVR2 مختص رسانه‌ها بود که به نظر می‌رسد این نمایشگاه به این زودی اتفاق نمی‌افتد اما می‌توان فرض کرد که سونی در آینده‌ی نزدیک چنین چیزی را برنامه‌ریزی کند. برای مثال، هدست واقعیت مجازی سونی در پشت درهای بسته‌ی همایش GDC قابل تست خواهد بود.

سومین شایعه بسیار جذاب است که براساس آن به نظر می‌رسد سونی احتمالاً بزودی از خرید یک استودیوی بزرگ رونمایی خواهد کرد. در بخشی از پادکست Kinda Funny Games Daily، میلر و جف گراب، نویسنده Games Beat، ادعا کردند که در این رابطه اطلاعاتی در دست دارد. جف گراب اظهار داشت:

تعیین مورد سوم بسیار دشوار است، زیرا مردم می‌توانند [در مورد خرید استودیوها] خبر داشته باشند اما کسانی که واقعاً در این رابطه می‌دانند معمولاً از نظر قانونی موظفند اطلاعاتی را فاش نکنند.

در طی این مکالمه گراب توضیح می‌دهد که شنیده این خرید بسیار بزرگ است اما میلر مداخله می‌کند و می‌گوید:

ما در اینجا تنها اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذاریم اما من از دو منبع جداگانه (یکی از آن‌ها مجموعه‌ای از چند نفر هست) شنیده‌ام که خبر بزرگی در راه است. واقعاً بزرگ. بنابراین، بهتر است که من [پادکست PS I Love You] را به تعویق بیاندازم تا ببینم آیا در این هفته اتفاق می‌افتد یا خیر.

همچنین جف گراب اظهار داشت که سونی در مورد افشای اطلاعات بسیار جدی بوده و با وجود اینکه او حدس و گمان‌های زیادی در مورد خرید شنیده، قصد نوشتن «مقاله‌ای در مورد آن در Games Beat» ندارد. بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم سونی در آینده چه برنامه‌ای دارد. با ما همراه باشید، در صورت انتشار اخبار جدید در این رابطه بلافصله آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

همچنین بخوانید:

منبع: pushsquare

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا