سونی

سونی به دنبال ساخت محبوب‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن برای موبایل است

در جدیدترین اخبار صنعت گیم سونی با انتشار آگهی استخدام که شامل یک موقعیت سرپرست بخش موبایل می‌شود به دنبال ساخت بازی‌های محبوب پلی‌استیشن برای موبایل است.

گزارش اخیر که چند وقت پیش در سایت بلومبرگ منتشر شد، اشاره به این دارد که در اولویت‌های سونی تغییراتی ایجاد شده و PlayStation دیگر نمی‌خواهد زمان و منابع خود را برای بازی‌های کوچکتر مصرف کند، در عوض تمام آن‌ها را صرف تولیدات بلاک‌باستر و AAA خواهد کرد. خارج از بازار کنسول، به نظر می‌رسد که آنها هنوز هم مایل به گسترش و آزمایش چیزهای جدید هستند. اخیراً یک آگهی استخدام جدید توسط سونی برای سِمَت سرپرست بخش موبایل استودیوی PlayStation منتشر شده است که نشان می‌دهد سونی به طرز گسترده‌ای به دنبال ورود به عرصه‌ی بازی‌های موبایل است.

در آگهی مربوطه نوشته شده است که سونی به دنبال «توسعه‌ی برنامه‌ی استراتژی بازی‌های موبایل برای PlayStation Studios و ساخت بستر مناسب برای فرصت‌های توسعه در آینده» است. همچنین طبق این آگهی هدف شرکت «گسترش دادن فرآیند ساخت بازی از کنسول‌ها و پی‌سی به‌سمت گوشی‌های همراه و سرویس‌های آنلاین و همچنین تمرکز بر ارائه نسخه‌های اقتباسی از بازی‌های پرطرفدار پلی‌استیشن برای موبایل» است.

مطمئناً، وقتی که به بزرگ‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن فکر می‌کنید، نام‌های بزرگی از جمله God of War ، Uncharted ، The Last of Us ، Gran Turismo و موارد دیگر به ذهن شما می‌آید. جالب است که ببینیم چگونه برخی از آن‌ها به صحنه بازی‌های مدرن موبایل ورود پیدا می‌کنند (البته اگر همه آن‌ها واقعاً برای موبایل ساخته شوند).

با این حال، جای تعجب نیست که سونی این کار را انجام خواهد داد. به‌ویژه از منظر تجاری، در عرصه‌ی بازی‌های موبایل پتانسیل زیادی برای درآمدزایی وجود دارد. همانطور که بازی‌هایی مانند Genshin Impact و PUBG Mobile به ما نشان داده‌اند، در فضای بازی موبایل پول زیادی برای ساختن وجود دارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا