Fall Guys

سیستم ضد تقلب به بازی Fall Guys اضافه خواهد شد.

توسعه‌دهندگان Fall Guys در استودیو Mediatonic در تلاش هستند که متقلبان را از بازی بیرون کنند. آن‌ها می‌خواهند در آپدیت بعدی سیستم آنتی‌چیت اپیک گیمز را به بازی اضافه کنند.

بازی Fall Guys یک بازی فانتزی و سرگرم‌کننده است. دنیای این بازی به شدت رنگارنگ، شاد و زیباست و از مینی‌گیم‌های مختلفی ساخته شده است که در آن جایی برای رقابت و چلنج‌های سخت و نفس‌گیر نیست. اما متأسفانه دراین‌بین افرادی وجود دارند که با تقلب کردن در بازی این فضای شاد و لذت‌بخش را دچار اختلال می‌کنند. این مشکل به شدت آزار دهنده است و باید حل شود. توسعه‌دهندگان این بازی در تلاش هستند که در آینده این مشکل را بر طرف کنند. توسعه دهندگان در Mediatonic در مورد تلاش‌های اولیه خود برای جلوگیری از متقلبان با قراردادن آنها در جزیره اختصاصی صحبت کردند.

نسخه Fall Guys مکانیزم جزیره Cheater فقط محلی برای بازی متقلبان است که در مقابل یکدیگر بازی کنند. در ابتدا، این جزیره بسیار پرجمعیت نبود و همین امر باعث شد بازیکنان نتوانند مینی‌گیم‌ها را پیدا کنند. مدیاتونیک نمی‌خواست در این‌باره صحبت کند زیرا هنگامی که متقلبان فهمیدند که فقط با چیترهای دیگر بازی می‌کنند، تصمیم گرفتند از جزیره خارج شوند.

متأسفانه، چیترها شروع به یافتن راه‌های بازگشت به بازی‌های عادی کردند. بعلاوه، بازیکنان مرتباً ویدئوهایی از بازی‌هایی را که به نظر می‌رسید در جزیره چیتر اتفاق می‌افتد در فضای مجازی منتشر می‌کنند. این نه تنها باعث بد نشان دادن بازی می‌شود، بلکه نشان می‌دهد که شاید برخی از بازیکنان قانونی در جزیره به سر می‌برند. بنابراین، Fall Guys در حال بستن Cheater Island و آوردن سیستم آنتی‌چیت Epic Games برای جلوگیری از تقلب در بازی است.

توسعه‌دهندگان در کنار به آپدیت Big Yeetus ، نرم‌افزار ضد تقلب Epic را به بازی اضافه می‌کنند که به کاهش تقلب کمک می‌کند. مطمئناً تعدادی از چیترها هنوز از پس آن بر می‌آیند، اما قطعاً این یک گام در مسیر حل این مشکل است.

Fall Guys هم‌اکنون در PC و PS4 در دسترس است. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی روزرسانی Big Yeetus داده نشده است. احتمالاً درست در زمانی که فصل دو شروع می‌شود عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید:

منبع: dualshockers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا