Silent Hill

شایعات ساخت ریبوت Silent Hill برای PS5 احتمالاً معتبر هستند

طبق ویدئو کوتاه منتشر شده در یوتیوب می‌توان اینگونه برداشت کرد که شایعات مبنی بر ساخت ریبوت Silent Hill برای پلی‌استیشن 5 احتمالاً حقیقت دارد.

شایعات در مورد ساخت Silent Hill توسط سونی ممکن است کمی بیشتر از آنچه تصور می‌شد، هزینه بردار شود. به گفته Imran Khan از Kinda Funny که در پادکست منتشر شده از خود، گفته است که این گزارش ها معتبر هستند. وی در این پادکست می‌گوید: «اگر سونی یک Silent Hill نیز بسازد، که ما نمی‌دانیم ساخته شده است. اینها فقط شایعات هستند. من تصور می‌کنم که سونی بخشی از Kojima’s project نیست. اما امکان دارد هر دو آن‌ها در حال ساخت یک بازی با تم سایلنت هیل باشند. اما کسی چه می‌داند؟ این صنعت عجیب تر از آن چیزی است که گفته می‌شود.»

با این اوصاف، او گفت که وی اطلاع مستقیمی از آنچه که توسعه دهندگان شایعه کرده‌اند در مورد این Silent Hill جدید ندارد. عمران خان گفت: «من فکر می‌کنم شایعات معتبر هستند و می‌دانم افرادی که شنیده شده در مراحل ساخت یک سایلنت هیل جدید دخالت دارند ،بر روی یک پروژه جدید در حال کار هستند.»

ویدئو کوتاه مربوط به این خبر را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

شایعات در اوایل سال میلادی تولید دو بازی Silent Hill در آینده را نشان می‌داد. قرار بود یکی از این نسخه‌ها، با همکاری استودیو ژاپنی Sony در زمینه تولید یک بازی در ژانر وحشت باشد، که حال و هوای مجموعه محبوب سایلنت هیل را داشته باشد. در آن زمان، کونامی گفت که این شایعات صحت ندارند. اما در ماه آگوست سال جاری، به نظر می‌رسید که شرکت انتشاراتی ژاپن به اخبار قریب الوقوع ساخت یک سایلنت هیل جدید اشاره دارد.

همچنین بخوانید:

منبع: vg247.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا