آیفون SE جدید در اوایل 2022

شایعه: آیفون SE جدید در اوایل 2022 معرفی خواهد شد

این هفته TrendForce گزارش داد که انتظار می‌رود اپل در طول سه ماهه تعطیلات سال نو میلادی، تقاضای زیادی برای گوشی جدید داشته باشد. این گزارش، علاوه بر به اشتراک گذاشتن بعضی ارقام از سهم بازار گوشی‌های هوشمند، همچنین تایید می‌کند که اپل “طبق برنامه پیش می‌رود” و آیفون SE جدید را در اوایل سال 2022 معرفی خواهد کرد.

طبق گفته TrendForce، عملکرد قوی اپل، آن را در جایگاه دوم رتبه‌بندی فروش جهانی گوشی‌های هوشمند قرار داده است و این شرکت تحلیل‌گر انتظار دارد که این غول فناوری آمریکایی با نسل بعدی آیفون SE سهم بیشتری از بازار را به دست آورد. در این گزارش اشاره شده است که آیفون SE جدید در سه ماهه اول سال 2022 توسط اپل معرفی خواهد شد که نشان می‌دهد این کمپانی آمریکایی ممکن است رویداد ویژه دیگری را در ماه مارچ (اسفند یا اوایل فروردین) برگزار کند. اگرچه TrendForce جزئیات زیادی را در مورد آیفون SE جدید به اشتراک نگذاشته است، اما اشاره می‌کند که این دستگاه احتمالاً از شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کند.

اپل همچنان طبق برنامه پیش می‌رود و نسل سوم آیفون SE خود را در سه ماهه اول سال 2022 و چهار مدل دیگر زیر مجموعه این سری را در نیمه دوم 2022 عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود که نسل سوم آیفون SE جزئی مهم برای کمک به اپل جهت حضور بیشتر در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده 5G باشد. پیش‌بینی می‌شود حجم تولید این دستگاه برای سال 2022 به 25 تا 30 میلیون دستگاه برسد.

جالب توجه است که TrendForce همچنین اذعان دارد که سری آیفون‌های سال آینده در چهار اندازه مختلف در دسترس خواهند بود

شایعات قبلی حاکی از آن بود که نسل سوم آیفون SE از 5G پشتیبانی خواهد کرد و همچنین دارای تراشه A15 Bionic مشابه نسخه‌های آیفون 13 است. با این حال، همچنان طراحی با دکمه Home و Touch ID خواهد بود که مشابه نسخه‌های قبلی این سری است. طبق گزارش ها، یک نسخه «iPhone SE Plus» نیز در دست ساخت است، اما هنوز مشخص نیست که آیا در سال 2022 عرضه می‌شود یا خیر.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا