احتمالاً نام گوشی تاشو گوگل Pixel Notepad خواهد بود

احتمالاً نام گوشی تاشو گوگل Pixel Notepad خواهد بود

طبق آخرین گزارش‌ها احتمالاً نام گوشی تاشو گوگل Pixel Notepad خواهد بود و ممکن است قیمتی کمتر از Galaxy Fold سامسونگ داشته باشد.

روز چهارشنبه هفته گذشته، فهرست جدیدی از دستگاه‌هایی که از Android 12L (نسخه اندروید مربوط به دستگاه‌های با صفحه بزرگ) پشتیبانی می‌کنند، منتشر شد. در آن لیست، گوشی هوشمند جدید گوگل که احتمالاً با فناوری نمایشگر تاشو معرفی خواهد شد، با نام احتمالی “Pixel Notepad” قرار گرفته است. با توجه به شایعات این گوشی با تکنولوژی مشابه Oppo Find N فشرده و تا می‌شود و به نقل از 9to5Google با قیمتی کمتر از Galaxy Fold سامسونگ عرضه خواهد شد.

منبعی مطمئن که پیش از این صحت اطلاعاتش در مورد برنامه‌‌های گوگل تأیید شده است، به خبرگزاری‌های مختلف گزارش داده است که هم‌اکنون بر روی نام تجاری «Notepad» کار شده است. ما همچنین از گذشته به یاد داریم که عنوان “Logbook” نیز در نظر گرفته شده بود. یکی از نکات مهم که در عرضه هر محصول باید به آن توجه کرد این است که برنامه‌های از پیش تعیین شده، همیشه می‌توانند قبل از اعلام نهایی محصول تغییر کنند و گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

گوگل برای نام‌گذاری تلفن‌های هوشمند، همچنان بر روی اعداد گیر کرده است و برای نشان دادن نسل و مدل دستگاه‌های خود از عدد استفاده می‌کند؛ البته لازم به ذکر است گوگل سری دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه خود را با یک حرف «a» در کنار شماره نسل آنها معرفی می‌کند. بنابراین باید منتظر باشیم و تا مشخص شدن نام کامل این گوشی تاشو منتظر بمانیم؛ احتمال دارد گوگل از حرف خاص دیگری برای مشخص کردن این سری استفاده کند.

گوشی تاشو، منحصراً محصولی مستقل از گوگل خواهد بود؛ البته پیش از این ما شاهد “Pixel Slate” نیز بودیم که از سیستم عامل Chrome OS پشتیبانی می‌کرد و همچنین شاهد تبلت Pixel C نیز بودیم که با سیستم عامل اندروید کار می‌کرد؛ ولی عرضه همه این محصولات قبل شناخته شدن گوگل به عنوان یک تولیدکننده توانمند در عرصه تلفن هوشمند، تبلت و لپتاپ بوده است.

علاوه بر نام، همان منبع به ما گفته است که پیکسل نوت‌پد به طور قابل توجهی (و در کمال تعجب) قیمتی کمتر از گلکسی Z Fold 3 (با برچسب قیمت 1799 دلاری) خواهد داشت که برای یک دستگاه نسل اولی، این قیمت کاملاً غیرمنتظره است و عجیب است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا