نسخه گران‌تر پلی‌استیشن پلاس

شایعه: سونی نسخه گران‌تر پلی‌استیشن پلاس را معرفی خواهد کرد

بر اساس گزارشات جدید وب‌سایت Eurogamer، سونی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسخه گران‌تر پلی‌استیشن پلاس، با امکانات بیشتر است.

مدتی است که به نظر می‌رسد سونی باید به فکر اصلاح سرویس اشتراک PlayStation Plus خود باشد. در حال حاضر مشترکین این سرویس ماهانه با پرداخت 60 دلار از مزیت‌هایی همچون دریافت چند بازی در هر ماه بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه، تخفیفات ویژه‌ی پلی‌استور و تجربه بازی‌ها بصورت آنلاین نسبت به سایر کاربران پلی‌استیشن، بهره‌مند می‌شود. این در حالی است که هر بازی قرارگرفته روی پلی‌استیشن پلاس که فقط یک بار به اکانت شما اضافه شود عملا تا ابد روی آن خواهد بود. قیمت این سرویس تقریباً معادل یک بازی است و نسبت به آن خدمات بیشتری ارائه می‌دهد، اما در مقابل خدمات اشتراک‌هایی مانند Xbox Game Pass، ارزش چندانی ندارد.

حال طبق گزارشات جدید وب‌سایت Eurogamer، سونی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسخه گران‌تر پلی‌استیشن پلاس است که امکانات بیشتری نسبت به نسخه‌ی فعلی دارد که مثلا یکی از مواردی که روی آن قرار می‌گیرد، اشتراک Crunchyroll خواهد بود. سونی صاحب فیلم‌ها و سریال‌های فراوانی است. اما به‌تازگی با در اختیار داشتن انیمیشن، کرانچیرول و Aniplex تبدیل به یک غول در جهان انیمه‌ها شد. پس می‌توان اینگونه برداشت کرد که سونی در اشتراک جدید پلاس خود مواردی فراتر از بازی‌ها را به آن اضافه خواهد کرد.

نسخه گران‌تر پلی‌استیشن پلاس، پیشنهاد جالبی است که سال‌‌ها مورد بحث قرار گرفته و به نظر می‌رسد اکنون وقت عملی کردنش فرا رسیده است. فعلاً باید این خبر را جزو شایعات طبقه‌بندی کنیم، اما با فرض اینکه این اتفاق رخ دهد ما نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که چه‌چیزهایی به آن اضافه خواهد شد، بنابراین باید منتظر اعلام رسمی از جانب سونی باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا