Xbox Series S

شرکت مایکروسافت از Xbox Series S رونمایی کرد

در جدید ترین اخبار شرکت مایکروساف در حساب رسمی Xbox Twitter تأیید کرد که یک ایکس‌باکس کوچک‌تر و اقتصادی به‌نام Xbox Series S در کنار کنسول اصلی این شرکت یعنی Xbox Series X منتشر خواهد شد.

در متن توییت مایکروسافت نوشته شده است «بهتر است این خبر را رسمی کنیم. کنسول Xbox Series S؛ عملکرد نسل جدید در کوچک‌ترین کنسول Xbox تا به این تاریخ؛ قیمت 299 دلار» در ادامه اطلاعات بیشتری از این کنسول منتشر کرد.

در تریلری که برای کنسول Xbox Series S منتشر شده است، از شکل ظاهری آن رونمایی شد، همچنین در ادامه آن آمده است که این کنسول از پردازنده‌ی مرکزی Zen 2 استفاده می‌کند ولی به جای پردازنده گرافیکی 12 ترافلاپسی از یک پردازنده گرافیکی 4 ترافلاپسی بهره می‌برد. این کنسول می‌تواند بازی‌ها را در رزولوشن 1440p با نرخ ‌120 فریم ‌بر ثانیه اجرا کند. همچنین اجرای بازی‌ها در رزولوشن 4K آپ‌اسکیل شده نیز از آپشن‌های این کنسول است.

ایکس‌باکس سری اس در 20 آبان با قیمت 299 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این کنسول فاقد درایو نوری خواهد بود ولی دارای هارد SSD پر سرعت NVMe ،512GB است و از فناوری ری‌تریسینگ سخت‌افزاری پشتیبانی می‌کند. قابلیت Quick Resume و پشتیبانی از لوازم جانبی Xbox One از دیگر آپشن‌های این کنسول است.

همچنین پس از رونمایی این کنسول در صفحه رسمی توییتر و اینستاگرام مایکروسافت، سایت ویندوز سنترال اعلام کرد قیمت ایکس‌باکس سری اس 299 دلار و ایکس‌باکس سری ایکس 499 دلار خواهد بود، و هر دو کنسول در تاریخ ( 10 نوامبر 2020 ) 20 آبان ماه عرضه خواهند شد.

تریلر مربوط به رونمایی کنسول جدید و اقتصادی مایکروسافت یعنی Xbox Series S را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

همچنین بخوانید:

پیش‌فروش نسخه طلا 24 عیار پلی‌استیشن 5 به تعداد محدود آغاز شد

خرید‌های درون‌برنامه‌ای بخش چندنفرهCyberpunk 2077 رضایت‌بخش خواهد بود

اپیک گیمز از دادگاه خواست تا مجوز بازگشت فورتنایت به اپ‌استور را صادر کند

منبع: techcrunch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا