شیائومی در تاریخ 10 مرداد از Black Shark 3S رونمایی می‌کند

شیائومی در تاریخ 10 مرداد از Black Shark 3S رونمایی می‌کند

شیائومی قصد دارد در تاریخ 31 جولای (10 مرداد) از Black Shark 3S رونمایی کند؛ تلفن هوشمند گیمینگ جدید بلک شارک که از تراشه Snapdragon 865 Plus بهره خواهد برد.

شیائومی در ماه مارس (اسفند و فروردین) از تلفن‌ها هوشمند مخصوص بازی خود با نام‌ها Black Shark 3 و Black Shark 3 Pro رونمایی کرد. هر دو این دستگاه‌ها از تراشه‌ها Snapdragon 865 بهره می‌بردند. اما کوالکوم به تازگی از مدل پلاس پردازنده مورد بحث (Snapdragon 865 Plus) رونمایی کرده و این موضوع سبب ایجاد یک رقابت شدید بین تولیدکنندگان شده است؛ زیرا آنها می‌خواهند اولین برندی باشند که از این تراشه جدید در گوشی هوشمند خود بهره می‌برند. ایسوس و لنوو چند روز پیش اولین گوشی‌ها هومشند گیمینگ خود با Snapdragon 865 Plus را معرفی کردند. سامسونگ نیز در نظر دارد تا از تراشه مذکور در سری Galaxy Note 20 بهره ببرد. بنابراین شیائومی نیز از بازار عقب نمانده و تصمیم گرفته است یک مدل جدید از سری Black Shark 3 را با تراشه Snapdragon 865 Plus روانه بازار کند.

هفته گذشته، مدیر عامل برند بلک شارک، لو یوژو، از طریق دستگاهی با نام Black Shark 3S یک پست در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرد که شایعه‌هایی را در مورد اینکه شیائومی قصد دارد از یک گوشی گیمنگ جدید رونمایی کند را بر سر زبان‌ها انداخت. امروز نیز این شرکت به طور رسمی تایید کرد که از دستگاه مورد بحث در 31 جولای (10 مرداد) رونمایی خواهد کرد. تیزر منتشر شده توسط شیائومی مشخص می‌کند که Black Shark 3S در تاریخ 31 جولای و ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی راه‌اندازی خواهد شد. نشت‌ها اخیر مشخص کرده‌اند که بلک شارک برنامه‌ای برای معرفی نسخه جدید Black Shark 3 Pro نخواهد داشت.

شیائومی در تاریخ 10 مرداد از Black Shark 3S رونمایی می‌کند

Black Shark 3S به عنوان نسخه بهبودیافته Black Shark روانه بازار خواهد شد. بنابراین انتظار می‌رود شیائومی تغییراتی در مشخصات این دستگاه ایجاد کنند. بکارگیری تراشه جدید Snapdragon 865 Plus در تلفن هوشمند مورد بحث ممکن است بلک شارک را مجبور به ایجاد تغییراتی در ظاهر و طراحی دستگاه کند. انتظار می‌رود شیائمی نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش Black Shark 3S را به طور اختصاصی توسعه دهد؛ زیرا Black Shark 3 Pro تنها از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره می‌برد، این درحالی است گوشی‌ها هوشمند گیمنیگ در نرخ 144 هرتز با هم رقابت می‌کنند. ما انتظار داریم شیائومی در Black Shark 3S از همان طراحی پشت (مثلث شیشه‌ای) و کلیدها فیزیکی یکسان بهره ببرد. احتمالا دستگاه مذکور به فناوری شارژ 65 وات مجهز خواهد شد. البته از آنجایی که شیائومی به تازگی از فناوری شارژ 120 وات خود رونمایی کرده است؛ این احتمال نیز وجود دارد که برای اولین‌بار با یک تلفن هوشمند با توان شارژ بیش از 100 وات مواجه شویم.

همچنین بخوانید:

گوگل از داده‌ها اندرویدی شرکت‌ها رقیب، به نفع خود استفاده می‌کند

شیشه محافظ جدید کورنینگ با نام Gorilla Glass Victus معرفی شد

شیائومی Redmi K30 Pro Zoom از DxOMark امتیاز 120را دریافت کرد

منبع: gizmochina , gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا