شیائومی در تاریخ 21 مرداد یک رویداد آنلاین برگزار خواهد کرد

شیائومی در تاریخ 21 مرداد از Mi 10 Pro Plus رونمایی خواهد کرد

با نزدیک شدن به دهمین سالگرد تاسیس شیائومی، این شرکت قصد دارد در تاریخ 11 اوت (21 مرداد) یک رویداد آنلاین برگزار کند. به احتمال فراوان در این مراسم تعدادی محصول قابل توجه و تلفن هوشمند راه‎‌اندازی خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود اطلاعیه‌ای در مورد پرچمدار بعدی این غول فناوری چینی (Mi 10 Pro Plus) نیز منتشر شود. در همین راستا شیائومی تیزری را در رابطه با رویداد مورد بحث در شبکه‌ها اجتماعی به اشتراک گذاشت. در این مراسم لی جون، مدیر عامل شرکت، به گذشته این کمپانی نگاهی خواهد انداخت و در عین حال در مورد برنامه‌ها آینده شیائومی مطالبی را بیان خواهد کرد. همچنین از چند محصول جدید نیز رونمایی خواهد شد. به گفته افشاگر شناخته شده ویبیو (WEibo)، شرکت مذکور از چندین گوشی هوشمند و سایر محصولات جدید خود نیز پرده‌برداری خواهد کرد.

آیا این یک اعلامیه رسمی است؟ شیائومی برنامه‌ریزی کرده است تا از تلفن‌ها هشمند و محصولات جدید خود از جمله سری Mi 10 در رویداد 11 اوت (21 مرداد) رونمایی کند.

Digital Chat Station
شیائومی در تاریخ 21 مرداد یک رویداد آنلاین برگزار خواهد کرد

اما متاسفانه هنوز اطلاعاتی در مورد نحوه عرضه این دستگاه‌ها در دسترس نیست و هنوز نمی‌دانیم که محصولات معرفی شده از چه تاریخی در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار خواهند گرفت. با این حال باید به این نکته اشاره کنیم که Mi 10 Pro Plus به طور قطع در این رویداد راه‌اندازی خواهد شد. برای کسانی که در جریان ماجرا قرار ندارند باید یادآور شویم که Mi 10 Pro Plus برترین پرچمدار شیائومی خواهد بود که در تمام زمینه‌ها بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته برای تاییدیه نهایی باید تا زمان رونمایی رسمی از دستگاه منتظر بمانیم.

همچنین بخوانید:

بنابر گزارش‌ها مایکروسافت خرید تیک‌تاک را به تعویق انداخته است

گوگل Pixel 4A به احتمال زیاد دوشنبه رونمایی خواهد شد

اپل تایید کرد که آیفون‌ها جدید در ماه سپتامبر روانه بازار نخواهند شد

منبع: gizmochina

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا