شیائومی می پد 5 در تاریخ 19 مرداد

شیائومی می پد 5 در تاریخ 19 مرداد به همراه قلم هوشمند رونمایی می‌شود

شیائومی در حال کار بر روی نسل بعدی تبلت‌های Mi Pad خود است و این بار اهالی فناوری، منتظر نسخه جدید این سری از تبلت‌ها هستند. با اینکه پیش از این و از طریق منابع گوناگون، چندین بار افشاگری‌هایی راجع به قیمت و مشخصات Mi Pad 5 منتشر شده است؛ اخیراً در طی اعلامیه‌ای، کمپانی چینی اعلام کرده است عرضه شیائومی می پد 5 در تاریخ 19 مرداد خواهد بود.

شیائومی در جدیدترین پوستر تبلیغاتی خود تأیید کرده است که Mi Pad 5 به همراه گوشی هوشمند Mi MIX 4 در 10 آگوست مصادف با 19 مرداد به طور رسمی در چین عرضه می‌شوند. تصویر پوستر همچنین نشان می‌دهد که این شرکت قرار است یک قلم سازگار با تبلت را نیز روانه بازار کند.

شیائومی می پد 5 در تاریخ 19 مرداد
Image Credit : Gizmochina

قلم مشخص شده در پوستر تبلیغاتی به احتمال زیاد قلم هوشمند شیائومی بوده و دارای شماره مدل M2107K81PC است که اخیراً توسط FCC نیز تأیید شده است. با این حال، به جز این که از اتصال بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند، هنوز چیز زیادی در مورد این قلم مشخص نیست.

اگر بخواهیم شایعات را باور کنیم، شیائومی Mi Pad 5 در سه مدل عرضه می‌شود. مدل پایه دارای صفحه‌نمایش با وضوح تصویر 2K و نرخ تجدید 120 هرتز خواهد بود. از چیپست Qualcomm Snapdragon 860 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت در کنار دستگاه و شارژر 33 واتی است. این نسخه می‌تواند دستگاه 21051182C شیائومی باشد که اخیراً توسط مقام 3C تأیید شده است. مدل دوم دارای صفحه‌نمایش 10.95 اینچی 2K LCD با نرخ تازه سازی 120 هرتز است و از تراشه Qualcomm Snapdragon 870 SoC پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این دستگاه دارای سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است. از باتری 8720 میلی آمپر ساعتی برخوردار است و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. نوع سوم نیز با مشخصات تقریباً مشابه خواهد بود اما از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. این‌ها می‌توانند مدل‌های M210581AC و M210581C باشند که در اوایل این ماه توسط نهاد نظارتی 3C چین تأیید شده‌اند.

این کمپانی محبوب چینی، لیست بلندی از محصولات را برای معرفی در تاریخ 19 مرداد آماده کرده است. به جز سری Mi Pad 5 که قرار است به همراه یک قلم هوشمند و Mi Mix 4 که با یک دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی می‌شوند؛ همچنین تلویزیون هوشمند OLED نسل دوم این شرکت و بلندگوی هوشمند بالا رده جدید آنها نیز رونمایی خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا