شیائومی 12 اولترا

شیائومی 12 اولترا احتمالاً در اولین رویداد آوریل 2022 رونمایی خواهد شد

با توجه به شایعات اخیر شاید انتظار می‌رفت شیائومی 12 اولترا در انتهای ماه مارچ 2022 (اوایل فروردین 1401) رونمایی و عرضه شود. با این همه، به گفته یک منبع آگاه قابل اعتماد، این گوشی هنوز در مراحل اولیه توسعه و تولید قرار دارد و ممکن است تا اواخر سال 2022 وارد بازار نشود. البته همچنان در خصوص ویژگی‌ها، طراحی و زمان عرضه آخرین پرچمدار گران قیمت شیائومی گمانه‌زنی‌هایی صورت می‌گیرد.

از آنجایی که شیائومی 11 اولترا در اواخر ماه مارچ 2021 رونمایی و به بازار عرضه شد، این احتمال که جانشین مدعی آن یعنی شیائومی 12 اولترا نیز در اواخر ماه مارچ امسال به بازار روانه شود، وجود دارد. با تمام این پیش‌بینی‌ها، تحلیل‌گران حوزه فناوری می‌گویند که این گوشی هنوز آمده نشده و مراسم معارفه آن را برای انتهای سال میلادی جاری تخمین می‌زنند.

Digital Chat Station که یک منبع آگاه از محصولات شیائومی است، ادعا می‌کند شیائومی 12 اولترا (که اسم رمز L1 نیز برای آن استفاده می‌شود) در مرحله “آزمایشی”‌ خاصی برای تحقیق، توسعه و ایجاد یک محصول جدید (NPI) قرار دارد. این نظرات که اخیراً در فضای مجازی و خبرگزاری‌های مختلف مطرح شده باعث می‌شود که تاریخی به مراتب دورتر از آنچه که پیش از این انتظار داشتیم برای عرضه جهانی شیائومی 12 اولترا متصور شویم.

همچنین یک فرضیه دیگر برای تأخیر در عرضه جهانی این گوشی، ادعای برخی تحلیل‌گران مبنی بر متفاوت بودن طراحی شیائومی 12 اولترا با آنچه پیش‌تر در شایعات و رندرهای لو رفته از این دستگاه دیده بودیم، می‌باشد. با این وجود، Digital Chat Station خاطر نشان می‌کند شیائومی همچنان در ظاهر و طراحی پیشروی می‌کند و به دنبال نوآوری‌های جدید در شکل و ظاهر گوشی‌های خود است. از رندرهای قبلی، یک برآمدگی حلقه‌‌ای شکل جدید و فوق‌العاده بزرگ برای مجموعه دوربین‌ها در پشت دستگاه مشخص شده بود؛ البته ممکن است قبل از عرضه نهایی 12 اولترا، تغییرات ظریفی بر روی دستگاه اعمال شود. اکنون طبق آخرین گزارش‌ها، پیش بینی می‌شود این گوشی پرچمدار در سه ماهه دوم سال 2022 عرضه شود حال باید دید تا چه اندازه این پیش‌بینی درست خواهد بود.

شایان ذکر است که تأخیر در تاریخ نهایی عرضه دستگاه چندان بد نخواهد بود؛ به هر حال زمان بیشتر به کمپانی فرصت بیشتری برای کار بر روی نواقص گوشی و حتی عرضه یک نسخه اولترا کوچک‌تر در کنار نسخه اصلی را می‌دهد، به علاوه زمان برای معرفی و عرضه نسخه جدید از تراشه اسنپدراگن 8 نسل 1+ نیز وجود خواهد داشت و شاید شیائومی بتواند یکی از نسخه‌های 12 اولترا را با این چیپست جدید روانه بازار کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار پیرامون شیائومی 12 اولترا و سایر محصولات و جدیدترین‌های حوزه گیم و فناوری با مجله اینترنتی ریحانه مگ همراه باشید.

همچنین بخوانید:

منبع: Notebookcheck

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا