شیوع کروناویروس بر عرضه نینتندو سوئیچ در ژاپن اثر می گذارد

شیوع کروناویروس بر عرضه نینتندو سوئیچ در ژاپن اثر می‌گذارد

شیوع کروناویروس همچنان تأثیر ملموسی بر فناوری دارد. نینتندو هشدار داده است که این ویروس منجر به تاخیر اجتناب‌ناپذیر در تولید و حمل و نقل نینتندو سوئیچ و همچنین کنترل کننده‌های Joy-Con و Ring Fit Adventure در ژاپن خواهد شد.

بر همین اساس، رزرو ژاپن برای نینتندو سوئیچ نسخه عبور حیوانات (Animal Crossing Switch) از 8 فوریه به تاریخ نامشخص موکول شد. این ویروس به خودی خود بر پیش سفارشات بازی تأثیر نمی‌گذارد.
این شرکت در بیانیه ای به Engadget گفت: ما می توانیم تأیید کنیم که تولید برخی محصولات نینتندو برای بازار ژاپن به دلیل تأثیر شیوع کروناویروس به تأخیر افتاده است. نینتندو در این زمان تأثیر قابل توجهی در زنجیره عرضه جهانی برای سیستم ها و لوازم‌جانبی‌اش پیش بینی نمی‌کند و فروش محصولات در آمریکای شمالی و اروپا و همچنین پیش سفارش‌ها تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. ما می خواهیم ابراز نگرانی و پشتیبانی خود را از همه کسانی که در این زمان دشوار تحت تأثیر کرونا ویروس قرار می‌گیرند، ابراز کنیم.
مهار کروناویروس به وضوح اولویت دارد و نینتندو تنها شرکتی نیست که تحت تأثیر آن قرار بگیرد. برای مثال، انتظار نمی‌رود که تامین کنندگان اپل در چین مانند Foxconn و Quanta تولید کامل را تا حدود 10 فوریه از سر بگیرند. این فقط یکی از نمونه های بارز است و تعجب آور نیست اگر شرکت های فنی بیشتری عرضه محصولات خود را به تاُخیر بیاندازند مگر اینکه مهار کروناویروس محقق شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا