طبق گزارشات منتشر شده سونی میزان تولید PS5 را 50 درصد افزایش داده است

طبق گزارشات منتشر شده سونی میزان تولید PS5 را 50 درصد افزایش داده است

به نقل از مطبوعات ژاپنی، سونی میزان سفارش کنسول‌ها PS5 را که قرار است در تعطیلات 2020 روانه بازار شوند، حداقل 50 درصد افزایش داده است. در حالی که این شرکت برای تولید 6 میلیون دستگاه در سال 2020 برنامه‌ریزی کرده بود اما نیکی (Nikkei) اظهار دارد که این رقم به 9 میلیون رسیده است. همچنین بلومبرگ مدعی شده است که این میزان می‌تواند تا 10 میلیون دستگاه افزایش یابد.

9 میلیون کنسول PS5 در تعطیلات 2020 روانه بازار می‌شود

این دو نشریه معتبر سبب افزایش انتظارات ما از سرگرمی‌ها درون خانه‌ای در دوران شیوع کووید_19 شده‌اند. اگر سونی بتواند تا پایان سال میلادی 9 میلیون یا حتی نزدیک به این تعداد کنسول PS5 بفروشد، پیشرفت عظیمی را نسبت به نسل هشتم رقم زده است. لازم به ذکر است که PS4 در 15 نوامبر 2013 (24 آبان 1392) عرضه شد و توانست در ماه اول به فروش 4.2 میلیونی دست یابد.

طبق گفته‌ها نیکی، فیسبوک نیز در حال افزایش تولید هدفون‌ها Oculus VR است و می‌خواهد میزان تولید خود را در نیمه دوم 2020 به 2 میلیون واحد برساند. این میزان نصف تولید این کمپانی در کل سال 2019 است. به نقل از منابع آگاه این شرکت تولید انبوه این دستگاه از ماه جاری آغاز خواهد کرد. نیکی از ارائه مشخصات Oculus VR خودداری کرده است بنابراین ما نمی‌دانیم این دستگاه مشابه هدست Quest خواهد بود یا Rift S.

خرید سخت افزارها مخصوص بازی در شرایط همه‌گیری کووید_19 بسیار دشوار شده است. Oculus محدودیت‌‌ها جدی در عرضه را تجربه می‌کند و موجودی Quest نیز بلافاصله بعد از ورود به بازار به پایان می‌رسد. در همین حال نینتندو نیز برای رفع تقاضا ٰSwitch و Ring Fit Adventure با مشکل روبرو شده است. با توجه به این شرایط و رونمایی‌ها عظیمی که قرار است در اواخر 2020 رخ دهد، هیچ جای تعجب نیست که صاحبان پلتفرم‌ها می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که به تعداد کافی دستگاه برای فروش در انبارها وجود دارد.

همچنین بخوانید:

وان پلاس Nord از دوربین سلفی اولتراواید با زاویه دید 106 درجه‌ بهره خواهد برد

گوگل به طور تصادفی تصویر رسمی Pixel 4a را منتشر کرد

فناوری شارژ سریع 120 وات iQOO معرفی شد، 100 درصد شارژ تنها در 15 دقیقه

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا