بازی Battlefield 2042

عدم پشتیبانی بازی Battlefield 2042 از ماوس و کیبورد روی کنسول‌ها

استودیو دایس به صورت رسمی اعلام کرده است که بازی Battlefield 2042 روی کنسول‌ها از ماوس و کیبورد پشتیبانی نخواهد کرد.

حدود یک ماه و نیم تا عرضه بازی Battlefield 2042 زمان باقی‌ مانده است. در همین حال الکترونیک آرتز و دایس (به‌ترتیب ناشر و سازنده) اطلاعات جدیدی را از این بازی شوتر چندنفره منتشر کرده‌اند. در جدیدترین اخبار منتشر شده حول محور بتلفیلد 2024 در صفحه‌ی استیم آن، دایس صحبت‌هایی را در مورد ایجاد فضایی مثبت برای بازیکنان ارائه کرده و دراین‌میان، شاهد منتشر شدن اطلاعات جدیدی هستیم. برای مثال تأیید شده است که این بازی روی کنسول‌ها از ماوس و کیبورد بشتیبانی نمی‌کند. این یک خبر بد برای برخی از گیمرها محسوب می‌شود. ازطرفی Battlefield 2042 از کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند و آن‌ها به‌دنبال راهی هستند تا تجربه کاربران کنسولی درکنار کاربران کامپیوتر، عادلانه باشد. استودیو دایس درباره این موضوع می‌گوید:

ما سوال‌های شما کاربران را در رابطه با پشتیبانی بازی نسخه‌ی کنسولی بازی از ماوس و کیبورد شنیده‌ایم. می‌توانم این را تأیید کنم که در زمان عرضه‌ی بازی Battlefield 2042، این بازی از موس و کیبورد روی کنسول‌‌ها پشتیبانی نمی‌کند. اما به‌دنبال راهی هستیم تا آن را در آینده به بازی اضافه کنیم و در حال بررسی این موضوع هستیم که ماوس و کیبورد به چه شکل قرار است روی کراس‌پلی بازی تأثیرگذار باشد. اگر قرار باشد چیزی در این میان تغییر کند، شما کاربران اولین نفراتی هستید که از آن مطلع خواهید شد.

باید امیدوار باشیم تا آن‌ها راهی برای پشتیبانی بازی Battlefield 2042 از ماوس و کیبورد بر روی کنسول‌ها برای گیمرهایی که بازی با آن‌ها را به کنترلرها ترجیه می‌دهند پیدا کند، اما می‌دانیم که دایس به فکر حل این مشکل است. Battlefield 2042 در 19 نوامبر (28 آبان ماه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا