اشتراک خانوادگی گیم پس

شایعه: اشتراک خانوادگی گیم پس در پاییز 2022 عرضه خواهد شد

برد سمز به‌تازگی اعلام کرد که مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه اشتراک خانوادگی گیم پس در حوالی پاییز 2022 می‌باشد.

مدت زیادی است که مایکروسافت در حال آماده‌سازی یک اشتراک خانوادگی برای سرویس ایکس‌باکس گیم پس می‌باشد و به نظر می‌رسد که اکنون این شرکت کم کم دارد برای ارائه آن به کاربران آماده می‌شود. اوایل ماه جاری جز کوردن از رسانه‌ی Windows Central پس از گفت‌وگو با «منابع مورد اعتماد» خود گزارشاتی مبنی بر اینکه اشتراک خانوادگی گیم پس در سال 2022 در دسترس قرار می‌گیرد، منتشر کرد. در همین راستا برد سمز، خبرنگار نام‌ آشنای صنعت گیم، در پاسخ به سؤال یکی از کاربران در یوتیوب اظهار داشت که اشتراک خانوادگی Game Pass برای ارائه در پاییز 2022 و «حوالی تعطیلات پایان سال» برنامه‌ریزی شده است. وی در این رابطه توضیح داد:

به خاطر داشته باشید، خیلی از چیزها تغییر خواهد کرد. بسیاری از برنامه‌ها با تغییراتی در جدول زمانی مواجه می‌شوند و از اهداف اولیه فاصله می‌گیرند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا تأخیر یا تغییری در نحوه‌ی کار اشتراک خانوادگی ایکس باکس گیم پس در آینده به‌وجود می‌آید یا خیر. جز کوردن در این رابطه شنیده است که طرح خانوادگی سرویس اشتراکی مایکروسافت حداکثر به پنج بازیکن اجازه می‌دهد تا با تهیه‌ی یک اشتراک به بازی‌های موجود در سرویس دسترسی داشته باشند. همچنین این طرح امکان تجربه‌ی بازی‌های سرویس ایکس‌باکس گیم پس را با هزینه‌ی کمتری برای کاربران فراهم می‌کند.

البته هنوز مشخص نیست که این طرح فقط برای سرویس ایکس‌باکس گیم پس آلتیمیت اعمال می‌شود یا شاهد ارائه‌ی آن در سرویس‌های دیگری نیز خواهیم بود. مایکروسافت تاکنون به صورت رسمی این طرح را معرفی نکرده است اما احتمالاً در حال آماده‌سازی برای رونمایی از آن در رویداد آینده خود می‌باشد. با ما همراه باشید، در صورت انتشار اخبار بیشتر در این رابطه بلافاصله آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

همچنین بخوانید:

منبع: gamingbolt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا