نینتندو سوییچ

فیل اسپنسر درمورد عرضه بازی‌های Xbox بر روی نینتندو سوییچ خبر داد

بازی‎های انحصاری Xbox قبلاً هم بر روی نینتندو سوییچ عرضه شده بود. به‌تازگی فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای از عرضه بازی‌های دیگر انحصاری Xbox بر روی Nintendo Switch خبر داد.

رئیس Xbox فیل اسپنسر در مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت Kotaku درمورد انتشار بازی‌های انحصاری مایکروسافت بر روی کنسول نینتندو سوییچ از طریق Game Pass صحبت کرد. در طول سال‌های اخیر، تعداد کمی از انحصاری‌های Xbox برای Switch منتشر شد. بازی‌هایی مانند Cuphead ،Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps برای نینتندو سوییچ منتشر شدند.

فیل اسپنسر به کوتاکو گفت که مایکروسافت رابطه بسیار خوبی با نینتندو دارد. هر گفتگویی که آنها انجام داده اند واقعاً دوستانه بوده است. با این حال، بازی‌هایی که تاکنون در Nintendo Switch منتشر شده‌اند، همه موارد خاص و استثنایی هستند. همچنین بعید است بیشتر به صورت منظم عرضه شوند. اسپنسر با در نظر گرفتن هر بازی انحصاری ایکس باکس برای اینکه یک به یک به سوئیچ منتقل شود توضیح داد «عملی شدنی به‌نظر نمیاد.»

فیل اسپنسر قصد حمایت از بازی‌های Xbox که برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند دارد. او می‌خواهد درعوض یک اکوسیستم کامل Xbox مانند Xbox Live و Xbox Game Pass را در Switch منتشر کند. در مصاحبه گذشته با Gamestar، او اساساً گفت که سونی و نینتندو علاقه زیادی به داشتن تجربه کامل Xbox در PS4 ،PS5 یا Switch ندارند. در مورد این نظر قبلی، فیل اسپنسر اکنون صحبت خود را تصحیح کرد و گفت: «نباید به جای سونی یا نینتندو صحبت کند». آن‌ها کسانی هستند که باید به این پرسش پاسخ دهند.

حال باید صبر کرد و دید Xbox Game Pass یا به طور کلی چندین انحصاری Xbox به نینتندو سوییچ وارد می‌شوند یا خیر؟

همچنین بخوانید:

منبع: dualshockers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا