عرضه رایگان Fall Guys

بازی Fall Guys به صورت رایگان عرضه خواهد شد

بازی Fall Guys از تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) به صورت رایگان برای کاربران پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

به‌تازگی استودیو Mediatonic تأیید کرد که بازی Fall Guys از تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) به صورت رایگان برای کاربران پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد. همچنین اعلام کرد، کسانی که در گذشته این بازی را خریداری کرده بودند یک Legacy Pack شامل لوازم تزئینی منحصر به‌ فرد و نخستین بتل پس پولی فال گایز (که با نام سیزن پس نیز شناخته می‌شد) درکنار بتل پس رایگان فعلی اهدا خواهد شد.

توسعه‌دهنده این عنوان همچنین اظهار داشت که با رایگان شدن بازی Fall Guys فصل‌های گذشته به طور کامل ریست خواهد شد و مجدد از فصل اول تحت عنوان Free For All آغاز می‌شود. دلیل این کار نیز ممکن است پشتیبانی کامل این بازی از از قابلیت‌های کراس-پلی و Cross-Progression در همه‌ی پلتفرم‌ها باشد. بنابراین تمام بازیکنان Fall Guys بدون در نظر گرفتن اینکه در چه پلتفرمی (پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی) به تجربه‌ی بازی می‌پردازند، می‌توانند با هم رقابت کنند.

همچنین ارز درون بازی جدید به نام Show-Bucks طراحی شده است که می‌توان با استفاده از آن اقدام به خرید Season Pass و یا آیتم‌های فروشگاه بازی کرد. البته استودیو Mediatonic حرفی از تغییر قیمت آن نسبت به ارز قبلی که با نام Kudos آن را می‌شناسیم، به میان نیاورده است. فصل اول Fall Guys با نام Free For All با چالش‌ها، جوایز و سایر موارد نوید «شلوغ‌ترین فصل بازی تا به امروز» را به طرفدارها می‌دهد. نسخه‌های ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ این بازی در ابتدا برای عرضه در تابستان 2021 در نظر گرفته شده بودند اما در آوریل سال گذشته با تأخیر مواجه شدند.

همچنین بخوانید:

منبع: IGN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا