NBA 2K League

فصل جدید NBA 2K League به صورت انحصاری روی PS5 برگزار خواهد شد

صفحه‌ی رسمی توییتر NBA 2K League با انتشار ویدیویی اعلام کرد که فصل جدید این مسابقات به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن 5 برگزار خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار صنعت گیم، سونی و NBA 2K League همکاری جدیدی را شروع کردند که طی آن، تمام مسابقات لیگ NBA 2K در کنسول‌های PlayStation 5 انجام می‌شود که در آن هر 23 تیم این لیگ و 138 بازیکن آن در فصل آینده با این کنسول به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. طبق توییت جدید منتشر شده از صفحه‌ی رسمی NBA 2K League، این اولین لیگ esports است که به طور انحصاری از کنسول‌های PS5 استفاده می‌کند و این اولین بار است که لیگ NBA 2K همکاری با کنسول را انجام می‌دهد. فصل جدید لیگ NBA 2K در ماه مه آغاز خواهد شد.

برندون دونوهو (Brendan Donohue)، رئیس NBA 2K League، در بیانیه‌ای در این‌باره بیان کرد: «پلی‌استیشن یک پیشرو قدیمی و جهانی در حیطه‌ی سرگرمی‌های تعاملی محسوب می‌شود و ما بسیار هیجان زده‌ایم که می‌توانیم از مهارت و فناوری ‌آن‌ها در حیطه‌ی بازی‌ برای ایجاد یک تجربه بهینه برای بازیکنان و طرفداران لیگ NBA 2K استفاده کنیم.»

قبل از شروع فصل جدید لیگ NBA 2K، کنسول پلی‌استیشن 5 به شریک ارائه‌دهنده مسابقات NBA 2K League Three for All Showdown که از 9 تا 10 آوریل (۲0 و ۲۱ فروردین) برگزار می‌شود، تبدیل خواهد شد. این یک تورنمنت ویژه است که در آن بازیکنان، هواداران و افراد معروف لیگ NBA 2K برای برنده شدن جایزه‌ای به مبلغ 25000 دلار با هم رقابت می‌کنند. همکاری پلی‌استیشن با NBA 2K همچنین مسابقات Global Fan Tournament را که از طریق بستر آنلاین PlayStation، یعنی Competition Center پوشش داده می‌شود، می‌توانید مشاهده کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا