PS Plus

فهرست بازی‌های رایگان این ماه PS Plus معرفی شدند

سونی در سرویس PS Plus ماهانه تعدادی بازی را به صورت رایگان منتشر می‌کند. چندی پیش این استودیو فهرست بازی‌های رایگان ماه سرویس را معرفی کرد.

سونی هم‌اکنون فهرست بازی‌های PS Plus را برای ماه مارس 2021 (اسفند) تأیید کرده است و این بازی‌ها Maquette ، Final Fantasy VII Remake ، Farpoint و Remnant: From the Ashes هستند. وبلاگ PlayStation همچنین تأیید می‌کند که می‌توانید با خرید نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 Final Fantasy VII Remake و Remnant: From the Ashes ، آن‌ها را بر روی پلی‌استیشن 5 سونی هم اجرا کرد.

اما تفاوتی این بین وجود دارد که اگر شما اقدام به خرید بازی Final Fantasy VII Remake برای پلی‌استشن 4 کرده باشید، می‌توانید این بازی را به صورت یک آپدیت رایگان به اسم بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای کنسول پلی‌استیشن 5 خود دریافت کنید. اما اگر شما این بازی را از طریق سرویس PS Plus برای پلی‌استیشن 4 خود دریافت کردید، دیگر نمی‌توانید آن را به صورت رایگان به پلی‌استیشن 5 خود اتنقال دهید. هرچند نسخه‌ی PS4 بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک قابلیت اجرا روی پلی استیشن 5 را دارد و فقط از پیشرفت‌های خاص نسخه‌ی PS5 بهره نمی‌برد.

البته فراموش نکنید که بازی Destruction AllStars برای یک ماه دیگر نیز رایگان باقی خواهد ماند (تا 17 فروردین)، بنابراین دارندگان سرویس پلی‌استیشن پلاس می‌توانند از آن را به صورت رایگان دانلود کنند. از چهارم مارس 2021 (14 اسفند ماه)، هر چهار بازی برای کسانی که اشتراک PS Plus فعال دارند قابل استفاده می‌باشد. مخاطب وقتی یک بازی پلی‌استیشن پلاس را به اکانت خود اضافه کند، دیگر هر زمان که اشتراک پلی‌استیشن پلاس را داشته باشد، می‌تواند به تجربه‌ی آن بازی ویدیویی بپردازد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا