فیلم‌های تست دوام از کیفیت ساخت شگفت انگیز Galaxy S20 Ultra پرده برمی‌دارند

فیلم‌های تست دوام از کیفیت ساخت شگفت انگیز Galaxy S20 Ultra پرده برمی‌دارند

Galaxy S20 Ultra بورس ترین تلفن هوشمند حال حاضر است و جای تعجب نیست که قیمتی بالغ بر 1400 دلار برای نوع پایه و 128 گیگابایتی آن هزینه می‌شود. اما چقدر دوام دارد؟ چند سال باید به طول بینجامد تا ارزش پول شما را نشان دهد؟ با استفاده از یک فیلم تست دوام منتشر شده توسط JerryRigEverything، به نظر می‌رسد که این گوشی کاملاً عالی شده است.

Galaxy S20 Ultra

بدنه این گوشی با استفاده از ترکیبی از اسکلت آلومینیومی با درجه بالا و Gorilla Glass ساخته شده است. طبق معمول، صفحه‌های Gorilla Glass 6 در قسمت جلویی و عقبی گوشی شروع به نمایش علائم خراش با سطح 6 در مقیاس موس می‌کنند و شیارهای عمیق تر ایجاد می‌شوند.
ظاهر شدن خراش با سطح 7 مقیاس؛ این به آن معنا است که بدنه گوشی با ناخن‌ها خراش بر نمی‌دارد. اگرچه یک دوربین بزرگ در عقب وجود دارد، اما لنزها به راحتی خراشیده نمی‌شوند.
ویدئوی مربوطه همچنین نشان می‌دهد که بدنه Galaxy S20 Ultra چگالی بالایی دارد و به دلیل فشردگی بالا چه مقدار محکم است. سنسورهای عظیم دوربین، لنزهای بزرگنمایی اپتیکال به سبک پریسکوپ و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی فضای زیادی را در داخل گوشی می‌گیرند. بدنه گوشی بسیار محکم است و حتی اگر زک نلسون تمام توان خود را به کار گیرد خم نمی‌شود.

تست سقوط Galaxy S20 Ultra و iPhone 11 Pro

ویدئوی PhoneBuff در مورد Galaxy S20 Ultra در مقایسه با iPhone 11 Pro در تست سقوط مورد مقایسه قرار می‌دهد و حالت اول در روی صفحه قرار می‌گیرد. گوشی هوشمند سامسونگ به دلیل کیفیت ساخت اندکی بهتر و محافظت Gorilla Glass 6 در قسمت جلویی و همچنین در عقب، آسیب بسیار کمتری را متحمل شده است. آیفون، که از نسخه نامشخص Gorilla Glass استفاده می‌کند، آسیب بیشتری متحمل شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا