Bethesda

فیل اسپنسر معتقد است Bethesda در پیشرفت Xbox بسیار مهم خواهد بود

در آخرین قسمت سریال Larry “Major Nelson” Hryb’s Xbox Podcast ، رئیس ایکس‌باکس Phil Spencer در مورد خرید Bethesda بحث کرد. وی گفت که این استودیو نقش مهمی در پیشرفت Xbox خواهد داشت.

یکی از غافلگیر کننده‌ترین اتفاقات سال 2020 خرید شرکت مادر Bethesda یعنی زنمیکس توسط مایکروسافت به مبلغ 7 میلیارد دلار بود. اسپنسر در این باره اشاره کرد که تایید نهایی معامله در سال 2021 انجام می‌شود و همه چیز در مسیر درست است. او واقعاً از این بابت احساس خوبی دارد. تایید کرد در حال حاضر مایکروسافت هیچ دخالتی در روند توسعه پروژه‌های فعلی بتسدا نخواهد داشت. همچنین در مورد قرارداد 7 میلیارد دلاری صحبت کرد. وی تأیید کرد که تجارت خوب پیش می‌رود و سودآوری و رشد دارد.

وی سپس گفت که نقش تیم‌های بتسدا بسیار بسیار برای پیشرفت‌های پیش‌رو Xbox حیاتی هستند. او نمی‌تواند صبر کند تا قرارداد را به‌طور کامل ببندد تا آنها به عنوان یک شرکت شروع به کار کنند. او از پروژ‌ه‌های معرفی شده‌ای همچون Starfield و The Elder Scrolls IV و پروژه‌هایی که هنوز معرفی نشده‌اند، بسیار هیجان‌زده است.

Bethesda

فیل اسپنسر معتقد است که بتسدا ارزش زیادی را به استودیوهای فرست پارتی ایکس باکس اضافه کرده است. او از سال 2021 هیجان‌زده است و بتسدا یک بخش هیجان‌انگیز و فوق‌العاده مهم از آن است.

مطمئناً جالب خواهد بود که ببینید این همکاری بین Xbox و Bethesda چه نتیجه‌ای به همراه خواهد داشت. در حال حاضر، ما می‌دانیم که بتسدا در حال کار بر روی Starfield است، که احتمالاً هنوز مدت زیادی تا رونمایی از آن مانده است. این در حالی است که The Elder Scrolls IV احتمالاً حتی در آینده‌ی دورتر از آن معرفی خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا