کانتر استرایک

ماد جدید بازی کانتر استرایک با محوریت سریال Squid Game عرضه شد

علاقه‌مندان کانتر استرایک، اکنون می‌توانند ماد جدید این بازی را با محوریت سریال محبوب این روزها یعنی Squid Game تجربه کنند.

به‌تازگی به صورت رسمی اعلام شد که بازیکنان کانتر استرایک به لطف ماد جدید این بازی می‌توانند آن را با تم سریال Squid Game که مدتی است توسط شبکه نتفلیکس پخش شده و سروصدای زیادی به پا کرده، تجربه کنند. این در حالی است که نتفلیکس ممکن است که روزی بازی این سریال را بسازد، اما فعلاً امکان تجربه‌ی Squid Game در بازی کانتر استایک، با ورود به بخش ورکشاپ استیم برای علاقه‌مندان ممکن می‌باشد. در این ماد امکان بازی نبردهایی از جمله مسابقه‌ی طناب‌کشی، تیله‌بازی و چراغ قرمز-چراغ سبز برای بازیکنان فراهم شده و نکته‌ی جالب ماجرا این است که حتی امکان کاوش در پلکان اصلی رنگارنگ و خوابگاه نیز وجود دارد. توضیحات نبردهای این ماد را در زیر بخوانید:

حالت Red Light, Green Light (چراغ قرمز، چراغ سبز)

  • بازیکنان باید از یک میدان عبور کنند و حرکت اضافی در زمان مشخص شده باعث کشته شدن آن‌ها می‌شود.
  • در این حالت بازیکنان باید شکل روی هر شیرینی را سالم و بدون شکستگی برش دهند.

حالت Tug of War (طناب‌کشی)

  • در این حالت بازیکنان به تیم‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و دو تیم در روبه‌روی یک دیگر قرار گرفته و با سرعت شروع به کشیدن طناب می‌کنند تا از محدوده‌ی مشخص خارج نشوند.

حالت Marbles (تیله بازی)

  • یک بازی قدیمی زوج و فرد برای کودکان است. در این حالت، یکی گیمرها باید روی تعداد تیله درون مشت بازیکن مقابل شرط بسته و باید سعی کند تا زوج یا فرد بودن تعداد تیله‌ها را درست حدس بزند.

حالت The Glass Tile Game (بازی کاشی شیشه‌ای)

  • پل کوچکی در این حالت وجود دارد که روی آن شیشه‌های معمولی و سکوریت (شیشه‌های مقاوم که وزن چند نفر را تحمل می‌کند) وجود دارد و بازیکنان باید با عبور از روی شیشه‌های مقاوم با سلامت از آنجا گذر کرده و زنده بمانند. این در حالی است که پریدن آن‌ها روی شیشه‌ی معمولی، حکم بلیط سفر به آن دنیا را دارد.

حالت Not a Squid Game (این یک بازی مرکب نیست)

  • پس از پایان مرحله‌ی قبل، چاقویی در اختیار افراد باقی‌مانده قرار داده می‌شود و آن‌ها در یک مبارزه‌ی تن‌به‌تن دربرابر یکدیگر قرار خواند گرفت. آخرین بازیکنی که در بین این افراد زنده بماند، برنده مسابقه خواهد شد.

آیا دوست دارید تا پا جای شخصیت 456 سریال Squid Game بگذارید؟ پس به سرورهای سفارشی CS:GO گیب فالوئر مراجعه کنید. همچنین خود ماد بازی مرکب را می‌توانید از لینک مورد نظر دانلود کنید. متأسفانه سرورهای کانتر استرایک توانایی ایجاد یک نقشه‌ با 456 بازیکن را در خود ندارد و حداکثر ظرفیت آن 64 نفر می‌باشد.

اگر با سریال Squid Game آشنایی ندارید باید بگویم که این سریال با گذر از Bridgerton (بریجرتون) محبوب‌ترین سریال نتفلیکس در تمام ادوار را به حساب می‌آید. هنوز خبر جدیدی در رابطه با فصل دوم آن منتشر نشده، اما هوانگ دونگ-هیوک، خالق Squid Game، بازگشت آن با فصل دوم را تأیید کرده است. کارگردان و نویسنده‌ی سریال Squid Game اخیرا اظهار داشت:

عشق و تقاضاهای زیاد مردم مبنی‌بر ساخت فصل دوم Squid Game، فشار زیادی به ما وارد کرده است. من تقریبا احساس می‌کنم که چاره‌ای نیست و باید فصل 2 این سریال را بسازیم. بنابراین باید اعلام کنم که قطعا فصل دوم وجود خواهد داشت. من اکنون ایده ساخت آن را در ذهن دارم و در حال برنامه‌ریزی برای آن هستم. اما به نظرم هنوز خیلی زود است که درباره‌ی زمان تولید و پخش یا چگونگی وقوع حوادث آن صحبت کنیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا