The Witcher 3

ماد جدید The Witcher 3 HD reworked منتشر شد

توسعه‌دهندگان بازی ویچر3 بعد از گذشت 5 سال ماد جدید The Witcher 3 HD reworked برای PC تکمیل کرده و آن را با انتشار تریلری به نمایش گذاشتند.

از زمان انتشار بازی ویچر3 مادهای مختلفی برای این بازی بر روی پلتفرم PC منتشر شد. اما یکی از مهم‌ترین آنها ماد The Witcher 3 HD reworked است که باعث بهتر شدن جلوه‌های گرافیکی این بازی می‌شود. این ماد پس از گذشت 5 سال آمده تا یک تجربه بصری جدید در ماجراجویی با گرالت برای PC گیمرها به نمایش بگذارد.

Halk Hogan سازنده ماد The Witcher 3 HD reworked اطلاعات خاصی درباره‌ی آپدیت نسخه 12.0 این ماد ارائه نکرده است. با توجه به تریلر منتشر شده به نظر می‌رسد که یک سری تنظیمات دقیق و نهایی و یک سری تغییرات بر روی رنگ‌های بازی انجام شده است. همچنین در این تریلر می‌توانید بعضی از تغییرات و بهبودهای گرافیکی برخی از محیط‌ها وتفاوت آن‌ها در شب و روز را مشاهده کنید. در این ماد شاخ و برگه‌ها بیش از حد رشد کرده و کمی واقعی‌تر به نظر می‌آیند. همچنین بناهای قدیمی فرسوده‌تر شده‌ و ظاهر چرم و زره پوشیده شده به واقعیت نزدیک‌تر شده‌اند.

شما می‌توانید تریلر مورد نظر را در این لینک ببینید.

بیشتر این تغییرات جزئی هستند. تنظیم نور و بهبود سایه‌زنی‌ها از دیگر ویژگی‌های این ماد است. اما وقتی به اندازه کافی از این تغییرات استفاده کنید، آنها جمع می شوند. حتی با دیدن عکس‌های ساکن در تریلر نیز به آن شور و نشاط بیشتری می‌بخشد. بازی The Witcher 3: Wild Hunt بازی چندان قدیمی‌ای نیست و امسال تازه پنج ساله شده است. اما ظاهر و احساس بازی می‌تواند قدیمی شود و این ماد دوباره آن را به روز کرده است.

آخرین به روزرسانی بزرگ این ماد، Toussaint را اضافه کرد و این نسخه به شما همه موارد بهبود یافته را می دهد. توسعه‌دهنده CD Projekt اعلام کرد Witcher 3 را با اعمال بهبود‌های گرافیکی برای پلتفرم‌های نسل بعد نیز منتشر خواهد کرد. هوگن نیز طعنه می‌زند که پروژه بازسازی HD برای نسل بعدی Witcher 3 در سال 2021 ارائه می شود.

همچنین بخوانید:

منبع: pcgamesn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا