4 عنوان جدید برای گیم پس و PC

مایکروسافت 4 عنوان جدید برای گیم پس و PC در گیم‌ اواردز 2021 معرفی می‌کند

مایکروسافت تاریخ و زمان انتشار 4 عنوان جدید را که قرار است در آخر هفته پیش‌رو و جریان رویداد گیم اواردز 2021 برای گیم پس و PC معرفی شوند، متشر کرد.

رویداد گیم اواردز 2021 نزدیک است و به نظر می‌رسد برخلاف سال گذشته که عدم حضور مخاطبان ضربه محلکی به بزرگترین رویداد بازی جهان وارد کرده بود، امسال تمامی شرایط به منظور حضور فیزیکی مخاطبان و اصحاب رسانه در مراسم فراهم شده که می‌تواند منجر به برگزاری هرچه بهتر رویداد شود. به طور قطع در جریان گیم اواردز 2021 شاهد اطلاعیه‌ها، تریلرها و موارد بسیاری از این دست خواهید بود که احتمالاً شما را از خودبی‌خود خواهد کرد. یکی از موارد مورد بحث می‌تواند عناوینی جدیدی باشد که مایکروسافت برای سرویس ایکس‌باکس گیم پس در نظر گرفته است.

4 عنوان جدید برای گیم پس و PC

حساب رسمی توئیتر ایکس‌باکس گیم پس به‌تازگی ایمیلی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد مایکروسافت قرار است از 4 عنوان معرفی‌نشده جدید برای گیم پس در جریان رویداد گیم اواردز 2021 رونمایی کند. در نظر داشته باشید مطابق ایمیل نشت شده عناوین مذکور در همان روز انتشار در اختیار کاربران این پلتفرم قرار خواهند گرفت. همانطور که می‌توانید در تصویر بالا نیز مشاهده کنید، این لیست شامل عناوین شناخته‌شده‌ای نظیر Total War: Warhammer 3 ،Starfield و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. گفتنی است توضیحات مورد بحث برای سرویس گیم پس کاربران PC بوده اما به نظر می‌رسد اغلب عناوین ذکرشده برای کنسول‌ها نیز در دسترس می‌باشد که خبر از انحصاری نبودن این 4 عنوان نشت‌ شده برای رایانه‌های شخصی می‌دهد. معمولاً زمانی که حساب کاربری توئیتر ایکس‌باکس گیم‌ پس چنین اطلاعیه‌هایی منتشر می‌کند، نکاتی در مورد بازی‌هایی که قرار است افزوده شوند، وجود دارد. گرچه این‌بار کد بازی پنهان شده بود.

مراسم گیم‌اواردز 2021 در تاریخ 9 دسامبر مصادف با 18 آذرماه برگزار خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا