سامسونگ

محصولات رویداد Unpacked سامسونگ پیش از رونمایی رسمی افشا شدند

ایوان بلاس، افشاگر شناخته شده توئیتر، روز یکشنبه طی مجموعه توئیت‌هایی از تمامی محصولاتی که قرار است طی رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ معرفی شوند، رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این رویداد برای سامسونگ از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد؛ زیرا بلاس مجموعه تصاویری از دو دستگاه تاشو Galaxy، سری جدید Galaxy FE، دو نسخه Galaxy Watches و حتی مدل جدید Galaxy Buds را در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشته است. وی همچنین اظهار داشت رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 20 مرداد (11 آگوست) برگزار خواهد شد.

نخست، دستگاه‌های تاشو. بلاس پیشتر تصاویری از دو تلفن هوشمند تاشو منتشر کرده بود که به نظر می‌رسد رندر رسمی Galaxy Z Fold 3 (که می‌تواند از قلم S Pen پشتیبانی کند) و Galaxy Z Flip 3 باشد. اما اکنون این افشاگر شناخته شده تصاویر جدیدی را به اشتراک گذاشته که نمایی کلی از دستگاه‌ها را در اختیارمان قرار می‌‌دهد. در اینجا می‌توانید تصاویر مربوط به Z Fold 3 را بلاس در سه رنگ سفید، مشکی و سبز به اشتراک گذاشته را مشاهده کنید:

سامسونگ

در اینجا نیز می‌توانید تصاویر Z Flip 3 که در سه رنگ بنفش، مشکی و طلایی را که توسط این افشاگر شناخته شده منتشر شده است، مشاهده کنید:

سامسونگ

همچنین مجموعه توئیت بلاس شامل تصاویری است که به نظر می‌رسد Galaxy S21 FE را در سه رنگ سفید، مشکی، بنفش و خاکستری-زرد به نمایش می‌گذارد. این تلفن هوشمند در صورت عرضه احتمالاً نسخه میان‌رده S21 می‌باشد و از طراحی مشابه سری S21 نیز بهره خواهد برد – همانند S20 FE که از نظر ظاهری شباهت بسیاری به دستگاه‌های سری S20 داشت. اینکه آیا این تلفن هوشمند در حال حاضر در مرحله تولید انبوه قرار دارد یا خیر؛ پرسشی است که فعلاً نمی‌توان بدان پاسخ داد. سامسونگ در خردادماه و در پاسخ به گزارشی مبنی بر توقف تولید این تلفن هوشمند بیان کرده بود “هیچ تعلیقی در رابطه با دستگاه مورد بحث صورت نگرفته است.” همچنین تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط بلاس به نوعی خبر از راه‌اندازی این تلفن هوشمند در آینده‌ای نزدیک می‌‌دهند.

سامسونگ

اما بلاس تنها تصاویر مربوط به تلفن‌های هوشمند سامسونگ را منتشر نکرده است؛ وی همچنین تصاویر منتسب به دو ساعت هوشمند سامسونگ را نیز به اشتراک گذاشته که به نظر می‌رسد با شایعات پیرامون Galaxy Watch 4 Classic مطابقت بسیاری دارد و از دو دکمه در سمت راست و یک حاشیه‌ چرخان بهره می‌برد. همچنین پیشبنی می‌شود ساعت هوشمند مورد بحث که در سه رنگ سفید، خاکستری و مشکی افشا شده از پلتفرم گجت‌های پوشیدنی جدید گوگل و سامسونگ پشتیبانی کند.

سامسونگ

همچنین این افشاگر شناخته شده از ساعت هوشمند دیگری نیز پرده‌برداری کرده از قضا با شایعات اعلام شده پیرامون Galaxy Watch Active 4 مطابقت دارد. این گجت پوشیدنی از حاشیه‌های چرخان بهره نمی‌برد و به نقل از OnLeaks و GizNext در دو اندازه 40 و 44 میلی‌متری عرضه خواهد شد. بلاس تصاویر مربوط به این ساعت هوشمند را در رنگ‌های خاکستری، سبز تیره، سفید و هلویی به اشتراک گذاشته است.

مجموعه تصاویر منتشر شده توسط بلاس همچنین سه رنگ از یک نسخه‌ معرفی نشده Galaxy Buds را نیز به نمایش می‌گذارد که با شایعات پیرامون Galaxy Buds 2 مطابقت دارد که به گفته Ice Universe، افشاگر شناخته شده، از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط بلاس جوانه‌ها و درون کیس سفید را در رنگ‌های بنفش، خاکستری و سفید نمایش می‌دهند که با رندر افشا شده توسط 91mobiles مطابقت دارد – رندر مورد بحث جوانه‌ها و درون کیس را به رنگ‌های سبز، مشکی و سفید نمایش داده بود.

سرانجام نوبت به تاریخ برگزاری رویداد می‌رسد که طبق ادعای بالاس در 20 مردادماه ( 11 آگوست) خواهد بود. زمانی که سامسونگ در خردادماه با همکاری گوگل از پلتفرم جدید ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد، بیان کرده بود که در “تابستان امسال” یک رویداد Unpacked برگزار خواهد شد که با تاریخ اعلام شده از سوی بلاس مطابقت دارد. همچنین این غول فناوری کره‌ای چند سالی است که رویداد تابستانی Unpacked خود را در اواسط مردادماه (اواسط اوایل آگوست) برگزار می‌کند. از آنجا که سامسونگ هنوز به طور رسمی زمان برگزای یا محصولاتی را که قرار است در این رویداد معرفی شوند، اعلام نکرده است؛ هنوز احتمال اینکه دستگاه‌های افشا شده توسط بلاس در مراسم مشاهده نشوند، وجود دارد. اما باتوجه به سابقه ایوان بلاس و جزئیات تصاویر به اشتراک گذاشته شده به نظر می‌رسد این افشاگر موفق به افشای بزرگترین اخبار مربوط به رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا