Cyberpunk 2077

مراحل توسعه Cyberpunk 2077 تا سال 2016 آغاز نشده بود

بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده به نظر می‌رسد که مدیران CD Projekt Red در مورد راه‌اندازی نسخه نهایی Cyberpunk 2077 اعتماد به نفس کاذب و انتظارات غیر واقعی داشتند.

گزارشی جدیدی که در مورد عدم موفقیت نسخه PC بازی محبوب و پرطرفدار Cyberpunk 2077 منتشر شده، اعتماد به نقس بیش از حد مدیران استودیو CD Projekt Red را به عنوان یک عامل اساسی در وقوع این اتفاق مطرح می‌کند و به این نکته اشاره می‌کند که مراحل توسعه نهایی بازی‌ تا سال 2016 آغاز نشده بود. این درحالی است که این بازی در سال 2012 معرفی شده است. جیسون شریر، خبرنگار بلومبرگ،‌ با 20 نفر از کارکنان حال حاضر و سابق CD Projekt مصاحبه کرده و دریافته زمان توسعه بازی با مهلت‌های غیر واقعی و مشکلات فنی مواجه بوده است. این شرکت پروژه تنظیم مجدد بازی را از سال 2016 آغاز کرد؛ اما بر اساس این گزارش نسخه آزمایشی به نمایش گذاشته شده از بازی در رویداد E3 2018 “کاملا جعلی” بوده است. این برنامه توسعه همچنین از تاثیرات منفی ناشی از همه‌گیری کووید_19 نیز رنج می‌برد و درحال حاضر توسعه‌دهندگان نسخه PC و آزمایش‌کنندگان نسخه کنسول بازی دور از یکدیگر مشغول به کار می‌باشند.

در ماه‌های منتهی به راه‌اندازی بازی در تاریخ 19 آذرماه (10 دسامبر) نیز گزارش‌هایی مبنی بر ساعت‌های کار طولانی و طاقت‌فرسای کارکنان Projekt Red به منظور رسیدن به زمان‌بندی تعیین شده، منتشر شده بود. تقریبا بلافاصه پس از عرضه Cyberpunk 2077، بازیکنان کنسول با اشکالات گسترده‌ای از جمله مسائل مربوط به نرخ فریم مواجه شده بودند.ظرف کمتر از یک هفته، سونی تصمیم به جمع‌آوری بازی از PlayStation Store و باز‌پرداخت مبالغ کاربران گرفت. یکی از سرمایه‌گذاران CD Projekt Red نیز به دلیل توقف راه‌اندازی بازی از این تولیدکننده بازی شکایت کرده است. همچنین اوایل این هفته نسخه PC این بازی با نصف قیمت اصلی در اختیار کاربران قرار گرفت. مارکین ایوینسکی، بنیان‌گذار CD Projekt Red، برای انتشار ناامیدکننده بازی در بیانیه‌ای اظهار داشت: “علاوه بر استقبال مثبت از نسخه PC بازی Cyberpunk 2077، اما نسخه کنسول این بازی از استانداردهای کیفی مورد نظر ما برخوردار نمی‌باشد.” این تولیدکننده و ناشر بازی‌های ویدیویی قصد دارد اولین بروزرسانی بزرگ این بازی را طی هفته آینده منتشر کند. به نقل از بلومبرگ، در زمان رونمایی از بازی Cyberpunk 2077 در سال 2012، CD Projekt Red همچنان تمرکز خود را معطوف به پروژه Witcher 3 کرده بود. ظاهرا مدیران این استودیو گمان می‌کردند می‌توانند موفقیت‌های نسخه PC این بازی را در نسخه کنسول نیر تکرار کنند. شریر بیان می‌کند که بازی از زمان راه‌اندازی تا سال 2016 تغییرات چشمگیری به خود دیده است و در ابتدا قرار بود یک بازی سوم شخص باشد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا