مشخصات اصلی و سایر جزئیات نوکیا 5.3 فاش شد

مشخصات اصلی و سایر جزئیات نوکیا 5.3 فاش شد

کمتر از دو هفته دیگر HMD Global از جدیدترین گوشی‌ها خود در لندن رونمایی می‌کند. افرادی که در NokiaPowerUser هستند، اطلاعات زیادی در مورد نوکیا 5.3 که قرار است در رویداد آتی لندن رونمایی شود، بدست آورده‌اند.

برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی در مورد سن گوشی‌ها هوشمند، طبق گفته‌ها، قرار است نام بازاریابی دستگاه از نوکیا 5.2 به نوکیا 5.3 تغییر یابد. این گوشی باید اندکی پس از 19 مارس با قیمت خرده فروشی در حدود 180 دلار روانه بازار شود که می‌تواند معادل 169 یورو در اروپا شود.

همچنین بخوانید:

موتورلا Moto G8 معرفی شد، یک بروزرسانی متوسط ​​برای یک تلفن متوسط

صفحه نمایش

نوکیا 5.3 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی کامل با حاشیه‌ها جانبی کم و دوربین جلو ناچ قطره‌ای (drop-notch) خواهد بود. اگرچه انتظار می‌رود که قسمت پایین دستگاه کمی ضخیم‌تر باشد. به نظر می‌رسد یک سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی نیز یه این پنل اضافه خواهد شد.

دوربین

این دستگاه از دوربین پشت چهارگانه استفاده خواهد کرد که شامل یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دو سنسور 8 مگاپیکسلی نامشخص و یک لنز 5 مگاپیکسلی جایگزین که احتمالا به عنوان حسگر عمق تصویر مورد استفاده قرار می‌گیرد، خواهد بود.

پردازنده

در ابتدا انتظار می‌رفت که پردازنده این تلفن هوشمند Snapdragon 632 که قبلاً در موتورولا Moto G7 و Moto G7 Plus نیز استفاده شده است. باشد.  اما آخرین اطلاعات حاکی از آن است که HMD Global به جای این پردازنده، از تراشه Snapdragon 665 در نوکیا 5.3 استفاده می‌کند.

مشخصات اصلی و سایر جزئیات نوکیا 5.3 فاش شد
اولین تصاویر منتشر شده از نوکیا 5.3

سایر مشخصات

مدل پایه با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. با این وجود پیش بینی می‌شود نسخه‌ها 4/64 گیگابایت و 4/64 گیگابایت نیز برای این دستگاه وجود داشته باشد. آخرین مورد در لیست ویژگی‌ها نوکیا 5.3، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن است که احتمالاً از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد گرد. انتظار می‌رود مانند بیشتر گوشی‌ها نوکیا، برای این دستگاه نیز Android 10 به عنوان بخشی از برنامه Android One پیش بینی می‌شود. NokiaPowerUser می گوید که نوکیا 5.3 با رنگ‌ها مشکی و یشمی معرفی خواهد شد و یک رنگ سوم نیز برای آن در دسترس خواهد بود.

منبع: phonearena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا