مشخصات کامل Redmi Note 9 Pro قبل از رونمایی منتشر شد

مشخصات کامل Redmi Note 9 Pro قبل از رونمایی منتشر شد

به طور قطع سری Redmi Note، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خانواده از تلفن‌ها هوشمند برند ردمی (یکی از شرکت‌ها زیر نظر شیائومی) می‌شد که تاکنون موفق به فروش میلیون‌ها دستگاه در سراسر جهان شده است. نسل بعدی این خانواده یعنی Note 9 Pro قرار است در تاریخ 12 مارس در هند معرفی شود و به نظر می‌رسد مشخصات آن به تازگی فاش شده است.

همچنین بخوانید:

گوگل Pixel 4a and 4a XL : هر چیزی که در مورد آنها می‌دانیم

جزئیات دوربین هواوی P40 Pro به طور کامل افشا شد

صفحه نمایش

ایشان آگاروال، افشاگر نوجوان، در توییتر خود مشخصات ظاهری و نسخه‌ها احتمالی Redmi Note 9 Pro را فاش کرده است. طبق گفته‌ها آگاروال، این دستگاه ازپردازنده کوالکوم Snapdragon 720G، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایت، فضا ذخیره‌سازی 64 یا 128 گیگابایت و صفحه نمایش 6.67 اینچ LCD با قابلیت +FHD و دوربین جلو Punch-hole استفاده خواهد کرد.

این افشاگر همچنین می‌‎گوید که Note 9 Pro به جای پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 90Hz یا 120Hz که به ترتیب در سری‌ها Realme 6 و Poco X2 دیده می‌شود، از نرخ تازه‌سازی 60Hz پشتیبانی خواهد کرد.
این افشاگر همچنین می‌‎گوید، این دستگاه از نرخ تازه‌سازی 60Hz پشتیبانی خواهد کرد. این در حالی است که دستگاه‌ها Realme 6 و Poco X2 به ترتیب از نرخ 90Hz و 120Hz پشتیبانی می‌کنند. به نظر می‌رسد شیائومی در صفحه نمایش این دستگاه حرفی برای گفتن ندارد. در ضمن به نرخ تازه‌سازی پنل LCD را نیز اضافه کنید.

ایشان آگاروال
می‌توانید مشخصات Redmi Note 9 Pro را تایید کنید:
– در رنگ‌ها آبی، سفید و مشکی
– در دو نسخه 4/64GB و 6/128GB
– صفحه نمایش 6.67 اینچ LCD با قابلیت +FHD و نسبت 20:9 به همراه پوشش گوریلاگلس 5
– دوربین جلو Punch-hole با سنسور 16 مگاپیکسلی
– دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی + دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی + لنز ماکرو + سنسور عمق تصویر
– پردازنده کوالکوم Snapdragon 720G، باتری 5020 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18W

ishanagarwal24@

باتری

ایشان همچنین اظهار داشت که این دستگاه دارای باتری 52020 میلی آمپری با شارژ سریع 18 وات خواهد بود. اگرچه لیست FCC برای تلفن Redmi آینده (که همان Redmi Note 9 Pro است) قابلیت شارژ سریع 27 وات را در نظر گرفته است.

دوربین

به نظر می‌رسد Redmi Note 9 Pro از یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی و دوربین پشت چهارگانه بهره می‌برد که ظاهراً شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، حسگر ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق تصویر تشکیل شده است.

سایر مشخصات

به نظر می‌رسد که باتری این دستگاه نسبت به نسل قبل افزایش اندکی خواهد داشت. اما نکته ناامیدکننده پردازنده Note 9 Pro است که در صورت تایید مشخصات افشا شده از Note 8 Pro ضعیف‌تر خواهد بود و این موضوع قطعا بر فروش گوشی تاثیر منفی خواهد گذاشت. به این موارد وضوح تصویر بالاتر دوربین اصلی نسل قبل را نیز اضافه کنید. Redmi Note 9 Pro در مقایسه با Realme 6 Pro از باتری بزرگتر و سخت افزار مشابه استفاده می‌کند. اما دستگاه ریلمی دارای نرخ تازه سازی 90Hz و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است. ما فکر می‌کنیم که Redmi Note 9 Pro دارای برچسب قیمت ارزان و فریبنده خواهد بود و از آنجایی که ریلمی قیمت تلفن‌ها هوشمند خود را بالا برده است، این می‌تواند برگ برنده شیائومی محسوب شود. اخیرا Realme 6 با قیمت 14,999 روپیه معادل 203 دلار در هند معرفی شده است.

منبع: androidauthority

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا