مشخصات Galaxy Buds Live منتشر شد، باتری 4.5 ساعتی و قیمت 169 دلاری

مشخصات Galaxy Buds Live منتشر شد، باتری 4.5 ساعتی و قیمت 169 دلاری

تاکنون تصاویر زیادی از Galaxy Buds Live به اشتراک گذاشته شده است. حالا نیز نشت‌هایی در مورد اپلیکیشن اختصاصی این ایرفون واقعا بی‌سیم انجام شده که تمام مشخصات افشا در مورد آن از جمله نام رسمی Galaxy Buds Live و پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال (active noise cancellation) را تایید می‌کند.

اپلیکیشن مورد بحث همچنین یک راهنمایی مختصر در مورد نحوه صحیح قرار دادن این ایرفون درون گوش را نیز ارائه می‌دهد. همچنین مشخص می‌کند که Galaxy Buds Live قابلیت پشتیبانی از فرمان‌ها لمسی را دارا می‌باشد که به صورت پیش‌فرض برای فعال یا غیر فعال کردن قابلیت حذف نویز تنظیم شده است. همچنین در صورت تمایل می‌توانید فرمان‌ها لمسی‌ را غیر فعال کنید. این اپلیکیشن همچنین ویژگی‌هایی نظیر Find My Earbuds (یافتن ایرباز) و equalizer options (تنظیمات اکولایزر) را ارائه می‌دهد که برای ایرفون‌هایی در این سطح کاملا طبیعی و عادی است.

مشخصات جدیدی از Galaxy Buds Live منتشر شد، باتری 4.5 ساعتی و قیمت 169 دلاری

این برنامه رسمی‌ترین چیزی است که تاکنون از Galaxy Buds Live منتشر شده است. لازم به ذکر است که اپلیکیشن مذکور در یک ویدیو تبلیغاتی که ایربادزها را در عمل نشان می‌داد، برای اولین‌بار رویت شد. همچنین به همراه این ویدیو، تصاویری از خود ایرفون و کیس شارژ آن نیز به اشتراک گذاشته شده بود. این تنها اپلیکیشن از Samsung app نیست، یک ویدیوی آموزشی نیز از Android APK (بسته‌ برنامه کاربردی اندروید) سامسونگ توسط Ishan Agarwal در توییر منتشر شده است که نحوه قرار دادن صحیح Buds Live را درون گوش به نمایش می‌گذارد.

مشخصات جدیدی از Galaxy Buds Live منتشر شد، باتری 4.5 ساعتی و قیمت 169 دلاری

سرانجام WinFuture، مشخصات بیشتری از Galaxy Buds Live را به نمایش گذاشت که شامل قیمت 169 دلاری، عمر باتری 4.5 ساعتی، 3 میکروفون و درایورها 12 میلی‌متری می‌شد. این وبسایت همچنین تصاویر جدید از این ایربادز را به اشتراک گذاشت. انتظار می‌رود سامسونگ Galaxy Buds Live را در رویداد Unpacked که برای 15 مرداد (5 اوت) برنامه‌ریزی شده است، معرفی کند. همچنین این غول فناوری کره‌ای در نظر دارد طی این مراسم از سری Galaxy Note 20 و مدل جدید Galaxy Fold نیز رونمایی کند.

همچنین بخوانید:

مشخصات Galaxy Note 20 فاش شد، صفحه نمایش 60 هرتز و پنل پشتی پلاستیکی

لنوو Legion با شارژ سریع 90 وات و دوربین سلفی پاپ‌آپ کناری معرفی شد

ایسوس ROG Phone 3 ، یک گوشی هوشمند گیمنگ با نمایشگر 144 هرتز

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا