مشکلات بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade

مشکلات متعدد بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade روی کامپیوتر

به گزارش دیجیتال فاندری بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade از مشکلات متعددی برخوردار بوده و حتی با کارت گرافیک RTX 3090 و پردازنده اینتل Core i7 10900K دچار افت فریم می‌شود.

پس از آنکه اسکوئر انیکس اعلام کرد که نسخه‌ی پی‌سی بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade به صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد، عده‌ای از کاربران به برچسب قیمت 70 دلاری این بازی اعتراض داشتند. حال براساس گزارشات جدید به نظر می‌رسد این بازی روی کامپیوتر از نظر فنی دارای مشکلاتی می‌باشد.

در جدیدترین اخبار صنعت گیم، الکساندر بتاگلیا از تیم دیجیتال فاندری درانتشار پستی در صفحه‌ی رسمی توییتر خود اظهار داشت:

RTSS مشکلات نرخ بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade را از بین نمی‌برد. حرف من این است که بازی درست زمانی‌که باید با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا شود، نرخ فریم کمتری را ارائه می‌دهد. PresentMon آن‌چیزی را که باید نمایش نمی‌دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که این مشکلات در بازی‌های The Medium و No Man’s Sky به‌خاطر وابسته بودن به OpenGL نیز وجود داشته است. اما پس از جایگزین کردن آن با تکنولوژی Vulkan، از نظر عملکرد بهبود چشم‌گیری را تجربه کردند. همچنین جان لینمن، نویسنده ارشد، دیجیتال فاندری نیز این موضوع را تأیید کرد و اظهار داشت که سخت‌افزار آزمایش‌شده برای پورت پی‌سی بازی توسط آن‌ها، بسیار قوی‌تر از سیستم پیشنهاد اسکوئر انیکس برای بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade است. وی در توییتر خود در این رابطه نوشت:

الکس ویدیوهای خود را برای ما فرستاد تا آن‌ها را بررسی کنیم و بله، پورت پی‌سی بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade واقعاً وحشتناک است. او ویدیوهای خود را در حالی ضبط کرد که این بازی روی یک پی‌سی دارای کارت گرافیک RTX 3090 به همراه پردازنده Core i7 10900K اجرا می‌شد. این در حالی است که بازی در زمان اجرا روی رزولوشن 1080 قرار داشته است. اجرای روان Final Fantasy 7 Remake روی داستان‌گویی بازی تاثیر کلیدی داشت که متأسفانه این نسخه از آن برخوردار نیست.

Final Fantasy 7 Remake Intergrade اولین پورت مشکل‌دار کامپیوتر نیست که توسط اسکوئر انیکس عرضه شده است – احتمالاً آخرین هم نخواهد بود. با این حال، ظاهراً پورت پی‌سی این بازی در زمانی که نسخه‌ی دمو PS4 این بازی منتشر شد، وجود داشته است، بنابراین این نکته می‌تواند قابل توجه باشد که Final Fantasy 7 Remake Intergrade با پرچسب قیمت 70 دلاری یعنی هم قیمت با انحصاری‌های PS5 عرضه شده است – حتی با اینکه توسعه بخش اصلی نسخه‌ی پی‌سی آن بعد از انتشار این بازی برای PS5 انجام شد. با این‌ تفاسیر باید منتظر ماند و دید که تیم سازنده در چه زمان مشکلات پیش‌آمده برای نسخه PC را رفع خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا