مقایسه صفحه نمایش Black Shark 3S با iPhone 11 Pro Max

مقایسه صفحه نمایش Black Shark 3S با iPhone 11 Pro Max

گوشی‌ها هوشمند مخصوص بازی در بین کاربران و به خصوص گیمرها از محبوبیت زیادی برخورداد می‌باشند و شرکت‌ها نیز در تلاش‌اند تا سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهند. ایسوس به تازگی جدیدترین دستگاه گیمینگ خود را با نام ROG Phone 3 روانه بازار کرده است. لنوو نیز که نمی‌خواست از رقیب تایوانی خود عقب بماند، بلافاصله سری Legion را معرفی کرد. شیائومی نیز یکی دیگر از کمپانی‌ها است که در زمینه تولید تلفن‌ها مخصوص بازی فعالیت می‌کند و محصولات خود را با برند بلک شارک در اختیار کاربران قرار می‌دهد نیز خیلی زودتر از دو برند مورد بحث یعنی در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت) دستگاه‌ها گیمینگ Black Shark 3 و Black Shark 3 Pro خود را عرضه کرده بود. اما به دلیل اینکه کوالکوم به تازگی نسخه پلاس تراشه Snapdragon 865 را معرفی کرد، شیائومی تصمیم گرفت مدل مجهز به تراشه Snapdragon 865 Plus این سری را نیز روانه بازار کند. هرچه به 31 جولای (10 مرداد) و زمان رونمایی از تلفن هوشمند مخصوص بازی جدید شیائومی یعنی Black Shark 3S نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و اطلاعات بیشتری پیرامون این دستگاه به گوشی می‌رسد.

به تازگی نیز این شرکت یک ویدیو تبلیغاتی منتشر کرده و در آن صفحه نمایش Black Shark 3 را با iPhone 11 Pro Max مقایسه کرده است. نمایشگر دستگاه مورد بحث از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برای نمایش روان انیمیشن‌ها و بازی‌هایی با نرخ فریم بالا بهره می‌برد. این در حالی است که یک دیجیتایزر با نرخ نمونه‌برداری 270 هرتز تضمین می‌کند که فرمان‌ها لمسی نوری شما به موقع پاسخ داده می‌شوند.

این ویدیو تبلیغاتی مشخص می‌کند که Black Shark 3S به یک صفحه نمایش 6.67 اینچ AMOLED مجهز شده است که از MEMC 3.0 پشتیبانی می‌کند. قابلیت مذکور فریم‌ها اضافی را در میان تمام ویدیوها معمولی جایگذاری کرده و بدین تریتیب ظاهر آنها مشابه یک فیلم با فریم بالا خواهد بود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که OnePlus 8 Pro اولین گوشی هوشمندی بود که از ویژگی مورد بحث در صفحه نمایش 120 هرتز خود بهره می‌برد. شیائومی برای مشخص کردن میزان نرمی و روانی نمایشگر، Black Shark 3S را در کنار iPhone 11 Pro Max قرار داده و میزان پاسخگویی لمسی و نرخ تازه‌سازی آنها را با هم مقایسه کرده است.

هفته گذشته نیز تصویری از Black Shark 3S توسط مدیر عامل بلک شارک به اشتراک گذاشته شده بود که بخش‌هایی از پنل جلویی و پشتی را به نمایش می‌گذاشت که خبر از یک آرایش دوربین سه‌گانه و طراحی زاویه‌دار مدرن می‌داد. در صورتی که نمی‌دانید، گوشی هوشمند مخصوص بازی Black Shark 3 به یک صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز مجهز شده بود. استفاده از این نرخ در حالی که دستگاه‌هایی نظیر لنوو Legion و ایسوس ROG Phone 3 از نمایشگرها 144 هرتز بهره می‌برند، واقعا ناامیدکننده است. انتظار می‌رود شیائومی، Black Shark 3S را به تراشه Snapdragon 865 Plus و فضا ذخیره‌سازی UFS 3.1 مجهز کند. از آنجایی که Black Shark 3 Pro از فناوری شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می‌کند؛ به نظر می‌رسد که در دستگاه مورد بحث نیز شاهد همین استاندارد باشیم. مگر اینکه این کمپانی چینی تصمیم بگیرد همه را غافل‌گیر کرده و تکنولوژی شارژ جدید 120 وات خود را پیش از موعد معرفی کند.

همچنین بخوانید:

تیزر رسمی رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ منتشر شد

با تمام پردازنده‌ها تلفن هوشمند کوالکوم آشنا شوید

استاندارد Quick Charge 5 معرفی شد، شارژ کامل تلفن هوشمند تنها در 15 دقیقه

منبع: gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا