موتورلا Moto G8 معرفی شد، یک بروزرسانی متوسط ​​برای یک تلفن متوسط

موتورلا Moto G8 معرفی شد، یک بروزرسانی متوسط ​​برای یک تلفن متوسط

سری Moto G یکی از محبوب‌ترین سری‌ها اقتصادی موجود در بازار است که تمام چیز‌هایی را که شما نیاز دارید را در یک بسته نسبتا مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. ما در چند ماه گذشته شاهد معرفی Moto G8 Power و Play بوده‌ایم. اما اکنون این شرکت از Moto G8 رونمایی کرده است.

پردازنده و باتری

به نظر می‌رسد Moto G8 نسبت به نسل قبلی خود نه تنها یک بروزرسانی عطیم بلکه یک تکامل نیز داشته است. برای مثال، پردازنده کوالکوم Snapdragon 632 و باتری 3،000 میلی آمپر ساعتی نسل قبل با تراشه کمی قدرتمند‌تر کوالکوم Snapdragon 665 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی جایگزین شده است.
نکته عجیب این جا است که Moto G8 از شارژ سریع 10W پشتیبانی می‌کند درحالی که نسل قبل از شارژر 15W استفاده می‌کرد. اما خوشبختانه به دلیل باتری عظیم موجود در این سری می‌توانید بیشتر از نسل قبل (Moto G8) از دستگاه خود استفاده کنید.

موتورلا Moto G8 معرفی شد، یک بروزرسانی متوسط ​​برای یک تلفن متوسط

صفحه نمایش

این تنها بروزرسانی نیست که ما در اینجا می‌بینیم، زیرا تلفن جدید دارای صفحه نمایش LCD با اندازه 6.4 اینچ و وضوح تصویر +HD است که در مقابل نمایشگر 6.2 اینچی +FHD موتورلا Moto G7 قرار دارد. اختلاف وضوح همیشه مشهود نیست، اما زمانی که صفحه نمایش کمی بزرگتر می‌شود و وضوح تصویر پایین تر می‌آید به این معنی است که احتمالاً متن‌ها در تلفن جدید کمی ناخوانا خواهند شد.

همچنین بخوانید:

کانسپت گوشی قابل چرخش TCL بی‌نظیر است

Realme 6 و 6 Pro با نمایشگر 90Hz و قیمت 200 دلار معرفی شدند

iphone 12 با این طراحی زیبا می‌تواند Galaxy Note 20 را شکست دهد

دوربین

خوشبختانه Moto G8 دارای یک ستاپ دوربین بهتر است البته فقط روی کاغذ. ما در این نسل شاهد یک دوربین پشتی سه‌گانه خواهیم بود که از یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی (زمینه دید 119 درجه) و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین این دستگاه دارای دوربین جلو 8 مگاپیکسلی Hole-punch می‌باشد. سایر مشخصات قابل توجه عبارت‌اند از 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضا ذخیره سازی، اندروید 10، درگاه 3.5 میلی متر در بالای دستگاه و روکش ضد آب.

Moto G8 با قیمت 1,299 ریال معادل 282 دلار در برزیل روانه بازار شده است. همچنین موتورلا افزود که این دستگاه طی هفته‌ها آینده در آسیا، استرالیا، اروپا و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد. به علاوه امکان سفارش این گوشی از سرویس‌ها آمازون، آرگوس و جان لوییس نیز فراهم است.

منبع: androidauthority

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا