نسخه طرفداران Galaxy S20 سامسونگ در رندرهایی رویت شد

نسخه طرفداران Galaxy S20 سامسونگ در رندرهای جدید رویت شد

رندرهای جدیدی از نسخه طرفداران Galaxy S20 سامسونگ که قرار است بزودی رونمایی شود، توسط ایوان بلاس، افشاگر شناخته شده، به اشتراک گذاشته شده است. همچنین نشت‌هایی که قبلا توسط SamMobile ،Ice Universe و The Elec انجام شده بود خبر از یک نسخه ارزن قیمت‌ و مقرون به صرفه‌تر نسبت به Galaxy S20 می‌داد. همانند سامسونگ Galaxy S10 Lite که در اوایل سال جاری معرفی شد تا خلا ایجاد شده بین پرچمدارهای این شرکت را پوشش دهد. جدیدترین رندهای منتشر شده توسط وبسایت XDA Developers نشان می‌دهد که جدیدترین میان‌رده اقتصاری سامسونگ در رنگ‌های آبی،‌سبز نعنایی، سفید، قرمز، صورتی و نارنجی روانه بازار خواهد شد.

همانطور که انتظار داشتیم نسخه طرفداران Galaxy S20 در بخش طراحی شباهت بسیاری به سری S20 خواهد داشت. در پنل جلویی یک سوراخ پانچ تعبیه شده که محل قرارگیری دوربین سلفی می‌باشد و به نقل از منابع آگاه این دوربین به یک سنسور 32 مگاپیکسلی مچهز خواهد شد. در پشت دستگاه نیز با یک پیکربندی سه‌گانه مواجه خواهید بود که در یک قاب مستعطیلی (مشابه سایر پرچمدارها 2020 سامسونگ) جاسازی شده و احساس پریمیوم بودن را به شما القا می‌کند. افشاگری‌های صورت گرفته از سوی The Elec خبر از دوربین عریض 12 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو (که امکان بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری را به شما ارائه می‌دهد) در آرایش سه‌گانه دوربین این تلفن هوشمند می‌دهد.

رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط ایوان بلاس به تصاویر غیر رسمی منتشر شده توسط Pricebaba که بر مبنای نشت‌های صورت گرفته از سوی Onleaks می‌باشد، شباهت بسیاری دارد که تا حدود زیادی درستی اطاعات قبلی را تصدیق می‌کند. Pricebaba همچنین گزارش داده است نسخه طرفداران Galaxy S20 به یک صفحه نمایش 6.4 یا 6.5 مجهز خواهد شد؛ بنابراین این دستگاه از نسخه استاندار S20 که از یک نمایشگر 6.2 اینچی بهره می‌برد، بزرگتر می‌باشد. اما از پنل جلویی 6.7 اینچ مدل پلاس S20 کوچکتر خواهد بود. طبق شایعات صفجه نمایش دستگاه مورد بحث از نزخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعاتی وظیفه تامین انرژی آنرا به عهده خواهد داشت. همچنین پیش‌بینی می‌شود سامسونگ نسخه طرفداران Galaxy S20 را به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکوم، Snapdragon 865، مجهز کند.

نسخه طرفداران Galaxy S20 از نسخه استاندارد S20 بزرگتر خواهد بود

شاید عنوان نسخه طرفداران (Fan Edition) برای شما آشنا باشد؛ زیرا سامسونگ در سال 2017 نیز نسخه بازتولید Galaxy Note 7 را با این نام روانه بازار کرد. در صورتی که نمی‌دانید، Note 7 از یک مشکل اساسی در باتری رنج می‌برد که سبب افزایش دما و حتی در مواردی انفجار آن می‌شد. بنابراین سامسونگ مجبور شد تمام محموله‌های فروخته شده را فراخوانی کند. این غول فناوری کره‌ای پس از رفع ایراد و کاهش ظرفیت باتری، دستگاه جدید را با عنوان نسخه طرفداران Galaxy Note 7 در اختیار کاربران قرار داد. نشت‌های جدید صورت گرفته هیچ اطلاعاتی در مورد زمان احتمالی رونمایی از دستگاه ارائه نمی‌دهند. اما The Elec اظهار داشت که سامسونگ می‌تواند گوشمند هوشمند مذکور را در ماه اکتبر و با برچسب قیمت 900.000 وون (759 دلار) عرضه کند. این درحالی است که نسخه استاندارد Galaxy S20 با قیمت 999 دلار بفروش می‌رسد.

همچنین بخوانید:

لیست دستگاه‌هایی از سامسونگ که سه نسل بروزرسانی اندروید را دریافت می‌کنند، منتشر شد

فیسبوک ادغام گپ‌‌های اینستاگرام و مسنجر را در بروزرسانی جدید خود آغاز کرد

فیسبوک می‌گوید اپل برنامه این شرکت برای کمک به کسب و کارها کوچک را نادیده گرفته است

منبع: theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا