Warzone

نقشه جدید بازی Call of Duty: Warzone با تأخیر عرضه خواهد شد

شرکت اکتیویژن بلیزارد، در پی حواشی اخیر اعلام کرد، نقشه‌ی جدید بازی Call of Duty: Warzone را با یک هفته تأخیر عرضه خواهد کرد.

شب گذشته از صفحه‌ رسمی توییتری Call of Duty پستی منتشر شد که جزئیاتی تازه از نقشه جدید بازی Call of Duty: Warzone با نام Caldera ارائه کرده است. این نقشه قرار بود، به همراه یک آپدیت بزرگ در تاریخ 2 دسامبر (11 آذر) به مناسبت فصل اول Vanguard در این بازی عرضه شود، اما اکنون اعلام شد که تاریخ انتشار آن به 9 دسامبر (18 آذر) موکول شده است.

آپدیت جدید بازی طبق برنامه‌ریزی‌ها اکتیویژن قرار بود یک روز زودتر در دسترس کاربران Call of Duty: Vanguard قرار بگیرد و سپس برای سایرین منتشر شود. این آپدیت علاوه‌بر اضافه کردن محتویات جدید برای بازی Warzone، اولین سیزن از محتوای سالانه بازی Vanguard را نیز کلید خواهد زد. طبق اطلاعات منتشر شده، فصل اول ونگارد، سه نقشه‌ و حالت‌های چندنفره جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

خبر این تأخیر زمانی اعلام شد که این شرکت با حواشی اخیر خود مبنی‌بر برکناری بابی کوتیک، مدیر عامل شرکت، مواجه بود. اکنون بیش از 1700 کارمند اکتیویژن بلیزارد طوماری را که چند کارمند تحت عنوان گروه ABK Workers Alliance تنظیم نموده، را امضا کردند که در آن از بابی کوتیک، مدیرعامل جنجالی این ناشر بزرگ، می‌خواهند که از سِمَت خود استعفا دهد. در متن آن آمده است که کارمندان «دیگر به رهبری بابی کوتیک اعتماد ندارند» و از مدیر عامل می‌خواهد که خود را از سِمَت ریاست برکنار کند. همچنین از سهامداران می‌خواهد که بدون مشارکت بابی کوتیک، مدیر عامل جدیدی را برای شرکت انتخاب کنند؛ علیرغم اینکه بابی کوتیک مالک بخش بزرگی از سهام این شرکت است. همچنین این هفته، مدیران اکتیویژن بلیزارد به کارکنان اعلام کردند که هیچ شواهدی دال‌بر آزار و اذیت کارمندان توسط کوتیک وجود ندارد (مانند زمانی که ادعا می‌شود او یکی از کارکنان را تهدید به قتل کرده است). زیرا این موارد بیش از یک دهه پیش رخ داده است.

فشارها روی بابی کوتیک از خارج از شرکت اکتیویژن نیز وارد شده است. چندی پیش جیم رایان، مدیر عامل پلی‌استیشن، نگرانی خود را به کارکنان سونی در مورد اتهامات وارد به مدیر اکتیویژن بلیزارد ابراز کرده بود. همچنین فیل اسپنسر به‌عنوان مدیر عامل ایکس‌باکس، به همراه جیم رایان طی دو نامه و به‌صورت غیر عمومی ناامیدی خود را از وضعیت مدیریت این شرکت را ابراز کردند. در ادامه گروه کوچکی از سهامداران اکتیویژن بلیزارد نیز خواستار برکناری کوتیک شده‌اند.

اکتیویژن در مورد تاخیر در زمان عرضه فصل اول بازی Vanguard و نقشه جدید آن در Warzone توضیحاتی ارائه نداده است. طبق گزارش Dot Esports، تنها 24 ساعت قبل از انتشار تحقیقات وال استریت ژورنال، اکتیویژن به کارمندان اعلام کرد که تمام هفته آینده را تعطیل خواهند کرد. آن‌ها دلیل این تعطیلی را کار روی یک سری طرح‌های سلامتی برای کارمندان اعلام نموده‌اند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا