نینتندو سوییچ OLED

نمایشگر نینتندو سوییچ OLED مقابل خراش در آزمایش مقاومت آسیب‌پذیر نشان داده است

آزمایشان انجام شده روی نینتندو سوییچ OLED نشان می‌دهد که نمایشگر این کنسول در برابر خراش مقاوم چندانی ندارد.

به‌تازگی در کانال یوتوب JerryRigEverything یک نسخه از کنسول نینتندو سوییچ OLED مورد آزمایش قرار گرفته تا میزان مقاومت نمایشگر آن بررسی شود. اما در نتایج این آزمایش علی‌رغم ادعای نینتندو که صفحه‌نمایش از شیشه ساخته شده و مقاوم است، به نظر می‌رسد نمایشگر آن همانند پلاستیک آسیب‌پذیر است. در جریان این تست، JerryRigEverything به این نتیجه رسید که مقاومت صفحه‌نمایش سوییچ اولد 2 از 10 نمره است و به کاربران پیشنهاد کرد تا برای دستگاه خود محافظ نمایشگر تهیه کنند.

JerryRigEverything در رابطه با نمایشگر Nintendo Switch OLED می‌گوید:

متأسفانه، آنچه ما در این آزمایش می‌بینیم خراش‌هایی در سطح سه و شیار‌هایی در سطح چهار هستند. این یعنی سطح صفحه‌نمایش جدید سوییچ OLED از جنس پلاستیک است. خوب است بدانید که صفحه‌نمایش OLED این دستگاه نرم است و مقاومت چندانی ندارد، بنابراین از قرار دادن آن در شرایطی که ممکن است توسط سکه، کلید یا سایر اشیاء فلزی دیگر آسیب ببیند، خودداری کنید.

نینتندو در رابطه با این نمایشگر اظهار داشت که صفحه نمایش OLED از شیشه ساخته شده و یک لایه پلاستیکی در بالای نمایشگر قرار داده شده است تا در صورت شکستن شیشه از پراکندگی آن جلوگیری کند. این شرکت همچنین مدعی شد که دسته Joy-Con به‌کار گرفته شده در سوییچ OLED، جدیدترین نسخه‌ی بهبودیافته Joy-Con است که در مقابل Drift آنالوگ‌ها (کشیده شدن آنالوگ به یک سمت) مقاوم‌تر شده است. در آخرین برنامه‌ی Ask the Developer، مدیر کل و تورو یاماشیتا، جانشین مدیر کل در بخش توسعه و فناوری شرکت نینتندو، در رابطه با بهبود Joy-Con سؤال‌هایی پرسیده شد. Drift دسته Joy-Con از زمان انتشار سوییچ در سال ۲۰۱۷ تاکنون مشکلی است که برای صاحبان این کنسول زیاد اتفاق می‌افتد.

تورو یاماشیتا دراین‌باره می‌گوید:

کنترلرهای Joy-Con دارای ویژگی‌های مختلف زیادی هستند، بنابراین ما به بهبودهایی که ممکن است به چشم نیایند پرداختیم. در این دسته‌ها علاوه‌بر قطعات دیگر، آنالوگ‌های آن از زمان عرضه‌ی سوییچ کیفیت بهتری پیدا کرده‌اند و ما مدام در حال بهتر کردن آن‌ها هستیم.

این آنالوگ‌ها در زمان عرضه توانست تست اطمینان نینتندو را قبول شود. در این تست آنالوگ‌ها مداوم تحت فشار و در حال چرخش بودند. در این تست آنالوگ‌ها را مدام درحالی که تحت فشار بودند، می‌چرخاندیم. آنالوگ گیم‌پد کنسول Wii U نیز از همین تست عبور کرد.

همانطور که همیشه در تلاش برای بهبود آن بوده‌ایم، کنترلرهای Joy-Con مورد استفاده خریداران را بررسی کرده‌ایم و براساس نتایج آزمایش‌ها، دوام و مقاومت دربرابر سایش دسته‌ها را بهبود دادیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا