اطلاعات جدیدی از نحوه نمایش پست‌ها بر اساس ترتیب زمانی در اینستاگرام

نمایش پست‌ها بر اساس ترتیب زمانی به اینستاگرام بازمی‌گردد

با توجه به اینکه نمایش پست‌ها بر اساس ترتیب زمانی به اینستاگرام بازمی‌گردد؛ در این هفته آدام موسری طی یک لایو اینستاگرامی که در صفحه شخصی خود برگزار کرد و اطلاعات جدیدی از نحوه نمایش پست‌ها بر اساس ترتیب زمانی در اینستاگرام، در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی پرطرفدار قرار داد

در ویدئویی که این هفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در صفحه رسمی خود به اشتراک گذاشت، اطلاعات جدیدی از نحوه مرتب کردن پست‌ها بر اساس زمان انتشارشان در اختیار کاربران قرار گرفت. با توجه به توضیحات مطرح شده در آن ویدئو، منوی جدیدی با سه گزینه برای نحوه نمایش پست‌ها در فید اینستاگرام هر شخص وجود خواهد داشت. گزینه اول «Home» نام دارد که کاربران با آن آشنا هستند و دقیقاً همان چیزی است که هم‌اکنون برای همه حساب‌های اینستاگرام به نمایش در می‌آید؛ در این فید، هوش مصنوعی اینستاگرام بر اساس آنچه که فکر می‌کند برای هر کاربر جذاب است یک توالی از پست‌ها صرف‌نظر از زمان انتشارشان درست می‌کند. گزینه دوم «Favorites» نام‌گذاری شده و تاکنون در اینستاگرام استفاده نشده است با کمک این فید جدید شما می‌توانید حساب‌های دوستان، آشنایان، اعضای خانواده و… به آن اضافه کنید و پست‌های آنها را در این بخش به صورت مرتب شده مشاهده کنید. در نهایت، گزینه «Following» قرار داده شده است و می‌توان گفت یکی از مورد انتظارترین قابلیت‌هایی است که بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی محبوب مدام آن را درخواست کرده بودند. با استفاده از این فید پست‌ها بر اساس زمان انتشارشان مرتب خواهند شد.

موسری در جریان جلسه غیر علنی کمیته فرعی سنا در ماه دسامبر وعده بازگشت فید زمانی را داده بود. او همچنین در طی یک پرسش و پاسخ که ماه گذشته در حساب شخصی خود بر پا کرده بود گفت: «اینستاگرام پیش از این در حال آزمایش ایده‌های مورد علاقه [کاربران] بوده است.”

فید مرتب شده با هوش مصنوعی اینستاگرام از سال 2016 معرفی شد و در آن زمان به صورت عمومی برای کاربران مورد استفاده قرار گرفت. این الگوریتم به کار رفته در مرتب‌سازی پست‌ها از همان ابتدا با انتقادات و مخالفت‌های گسترده کاربران مواجه شد. کاربران اینستاگرام از گذراندن مدت زمان طولانی بدون دیدن پست‌های حساب‌هایی که دنبال می‌کنند و همچنین از داشتن پست‌های قدیمی‌تر در بالای فید خود شکایت داشتند.

نمایش پست‌ها بر اساس ترتیب زمانی به اینستاگرام بازمی‌گردد

هم‌اکنون بعضی از مشترکین اینستاگرام، از اضافه شدن گزینه‌های مختلف مربوط به تغییر فید در بالای صفحه خود خبر می‌دهند. به مانند روال سابق این بار هم اینستاگرام سعی می‌کند ویژگی‌های جدید را ابتدا به صورت محدود آزمایش نماید و بازخوردهای کافی را دریافت کند و پس از آن به صورت عمومی این ویژگی‌ها را در اختیار همه قرار دهد. تا به این لحظه از زمان دقیق انتشار همگانی این ویژگی برای همه کاربران اطلاعاتی از سوی تیم اینستاگرام منتشر نشده است.

شما می‌توانید توئیت آدام موسری که محتوای ویدئوی توضیحی راجع به گزینه‌های مختلف فیدها است در این لینک مشاهده کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا