بازی Call of Duty: Vanguard

نمرات بازی Call of Duty: Vanguard از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی نمرات بازی Call of Duty: Vanguard از دید سایت‌های نعتبر دنیا منتشر شد و این بازی توانست عملکرد خوبی از خود به‌نمایش بگذارد.

Call of Duty: Vanguard یک بازی ویدئویی در ژانر شوتر اول شخص است که توسط اسلج‌همر گیمز توسعه و توسط اکتیویژن عرضه شده‌است. این بازی در 5 نوامبر 2021 (14 آبان‌ماه) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس عرضه شد. این عنوان به‌طور کلی هجدهمین قسمت از مجموعهٔ Call of Duty است. این بازی با وجود محیط مشابه، دنباله‌ای بر بازی Call of Duty WWII محسوب نمی‌شود. در همین حال چندی پیش نمرات یان بازی از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این بازی توانست عملکرد قابل‌قبولی از خود به‌نمایش گذاشته و نظر منتقدان را به خود جلب کند. در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از دید سایت‌های معتبر دنیا برای این بازی را مشاهده کنید.

Hobby Consolas:87

بازی Call of Duty: Vanguard، با وجود نمایش ضعیف فضای جنگ جهانی دوم، همچنان یک بازی شوتر اول شخص عالی است. کمپین بازی پر از لحظات حماسی (و گاهی دراماتیک) است، بخش چندنفره آن سرگرم‌کننده و سریع بوده و شامل 16 نقشه (دو برابر بازی قبلی Call of Duty) با حالت‌ها و عناصر پیشرفت فراوان است. همچنین حالت جدید زامبی‌ها این بازی فوق‌العاده سرگرم‌کننده و رضایت‌بخش است.

GamesRadar+:80

یک نسخه‌ خوب برای مجموعه Call of Duty با داستانی رضایت‌بخش و چندنفره متعادل و عالی.

IGN:70

بخش چندنفره بازی Call of Duty: Vanguard چیز جدیدی برای ارائه ندارد. که بتواند خود را از چند سال گذشته متمایز کند و یک بازی عالی باشد، اما نقشه های عالی و حالت Champion Hill به این معنی است Call of Duty که هنوز هم بازی خوبی است.

GameSpot:70

نکته‌ای که راجع هر نسخه از بازی Call of Duty و عرضه‌ی سالانه‌ی آن وجود دارد، این است که هر سال تقریبا می‌دانید چه محتویاتی را در هر قسمت از آن دریافت خواهید کرد. ونگارد هم از این قاعده مستثنا نیست. المان‌های تازه‌ی اضافه‌شده به بازی، محتوای جدید خوبی را به کاربر می‌دهند. اما بعضی وقت‌ها به خوبی در چهارچوب این مجموعه‌ قرار نمی‌گیرند. این چهارچوب که همچنان قدرتمند ظاهر شده، شامل لحظات مبتکرانه‌ی داستانی، گان‌پلی روان و بخش چندنفره هیجان‌انگیز است که ارزش دنبال کردن را دارد. بااین‌حال قرار دادن این دو بخش درکنار یکدیگر، سبب شده تا نقاط ضعف Call of Duty: Vanguard آشکار بشوند. پس وجود این همه حالت و المان‌های متفاوت کنار هم به‌جای اینکه آن‌ها را به عوامل پیشرفت یکدیگر و کل بازی تبدیل کند، نقطه‌ی ضعف ونگارد را می‌سازد.

Push Square:70

Call of Duty: Vanguard یکی دیگر از قسمت های محکم و در عین حال فوق‌العاده این سری است. کمپین آن ممکن است خیلی سریع به پایان برسد، اما هنوز هم یک کمپین نسبتاً به یاد ماندنی، با شخصیت‌های خوب و جلوه‌های بصری برجسته است. بخش‌ چندنفره بازی مثل همیشه قوی و شامل محتویات زیادی است که در آینده حجم آن‌ها بیشتر هم خواهد شد. هرچه کمتر در مورد زامبی ها گفته شود بهتر است، اما این یک بازی Call of Duty همانند سایر نسخه‌های این سری است. بنابراین، اینکه آیا از Call of Duty: Vanguard خوشتان می‌آید یا خیر، سوالی است که احتمالاً جوابش را از قبل می‌دانید.

VGC:60

در زمان عرضه Call of Duty Vanguard، این بازی تجربه‌ای بهتر از Black Ops Cold War ارائه می‌دهد. اما هنوز از بازی Modern Warfare سال 2019 کمی ضعیف‌تر است. با قرار دادن سه بخش اصلی ونگارد درکنار یکدیگر، تجربه‌ای را مشاهده می‌کنیم که ما را غافل‌گیر خواهد کرد؛ تجربه‌ای که منسجم و سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد.

میانگین نمرات بازی Call of Duty: Vanguard از دید سایت‌های معتبر دنیا هم در متاکریتیک و هم در اوپن‌کریتیک برابر 75 شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا