Cyberpunk 2077

نمرات بازی Cyberpunk 2077 از نگاه سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش میانگین نمرات بازی Cyberpunk 2077 از دید سایت‌های معتبر دنیا در متاکریتیک منتشر شد و شاهد عملکرد خیره کننده از این بازی بودیم.

Cyberpunk 2077 یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک اکشن نقش‌آفرینی و اول شخص است که توسط سی‌دی پروجکت رد توسعه یافته است. این بازی به‌وسیلهٔ CD Projekt RED قرار است در ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ برای ویندوز، گوگل استادیا و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس/اس منتشر شود. انتشار تریلر این بازی در یک کنفرانس با حضور کیانو ریوز، هنرپیشه کانادایی انجام شد که توسط ضبط حرکت در نقش شخصیت جانی سیلورهند ایفای نقش می‌کند. این بازی برگرفته از فرنچایز سایبرپانک است. داستان آن در پادآرمان‌شهر نایت سیتی، جهان‌باز که از ۶ منطقه مشخص تشکیل شده‌است اتفاق می‌افتد. در این بازی که از زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود، بازیکن کنترل یک فرد مزدور با عنوان V را در دست خواهد داشت که می‌تواند با کسب تجربه در سه کلاس مهارت کسب کند.

هم‌اکنون نمرات این بازی از دید سایت های معتبر دنیا منتشر شد و شما می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید.

PC Games: 100

تنظیمات Cyberpunk 2077 کاملاً متفاوت است و تنها با Deus Ex قابل مقایسه است. حتی اگر CD Projekt Red از نظر سبک کاملاً چیزهای بیشتری برای ارائه داشته باشد. شخصیت‌های عالی بودند و آن‌ها را هم خیلی دوست داشتم. من اینجا در مورد کیانو ریوز صحبت نمی‌کنم. من شخصیت‌هایی مانند جودی، پانام و دیلمین را به قلبم وارد کردم. همچنین مراحل فرعی بازی را تقریباً بیشتر از داستان اصلی خودم دنبال کردم. به عنوان یک بازی نقش آفرینی، دقیقاً ترکیبی مناسب از سیستم عمیق شخصیت و اقدامات رزمی گیرنده را به من ارائه می‌دهد. من واقعاً این نکته را مثبت می‌دانم که گستردگی آن به اندازه The Witcher 3 نیست.

بله، بازی هنوز هم دارای تعداد شگفت‌انگیزی از لبه‌های ناخوشایند است. بله، چند نقص کوچک وجود دارد که من خیلی دوست ندارم. اما من فقط به اولین وصله‌ها امیدوارم. زیرا در پایان Cyberpunk 2077 یک بازی عالی است که شما باید حتماً آن را تجربه کنید.

VG247: 100

در میان چنین پیش‌بینی و بررسی دقیق، به راحتی می‌توان آنچه را که Cyberpunk 2077 می‌توانست باشد، گرفت. تجربه نهایی ممکن است با بسیاری از عناصر بی‌عیب و نقص، بیشتر از آنچه پیش‌بینی می‌شود آشنا باشد. اما از جزئیات و داستان‌های جذاب می‌چسبد. Cyberpunk 2077 چیزهای زیادی دارد که تجربه‌ی آن را لذت‌بخش می‎کند. نوعی بازی نقش‌آفرینی است که با یک چشم به هم زدن و ساعت‌ها می‌گذرانید. و این همان چیزی است که ما برای پایان سال 2020 نیاز داریم.

IGN: 90

Cyberpunk 2077 شما را وارد جهانی زیبا و خیره کننده می‌کند که محدودیت‌های کمی هم دارد. بازی دارای انتخاب‌های متعددی است که به شما اجازه می‌دهد شخصیت خود را بسازید، مأموریت‌های درگیر کننده، رویارویی‌های مختلف با دشمنان و تصمیم‌گیری‌هایی است که تا حدقابل قبولی روی روند پیشرفت داستان و ارتباط شخصیت‌ها با شما تأثیرگذار است. همچنین این داستان‌ها می‌توانند تاریک، جذاب، احساسی یا همزمان تمامی این موارد ذکر شده باشد. مأموریت‌های داستانی متاسفانه کوتاه‌تر از حد انتظار هستند، اما تنوع بالای مأموریت‌های فرعی باعث شده تا بازیکن بتواند ساعت‌ها خود را سرگرم کند. این ناراحت کننده است که باگ‌های خسته کننده بازی در موارد مختلف باعث از بین رفتن حس و حال بازیکن می‌شود، اما طراحی متنوع و انعطاف پذیر بازی باعث شده تا با یک نقش‌آفرینی هیجان‌انگیز روبه‌رو شویم.

Game Informer: 90

Cyberpunk 2077 یک بازی تاریک و پریشان کننده است. اما در اکثر مواقع به‌لطف مکانیسم‌های نقش‌آفرینی و اساطیری خود می‌تواند عالی ظاهر شود. من واقعا از بازی لذت بردم و جانی سیلورهند، یکی از بهترین همکارهای شما در بازی است. سایبرپانک 2077 در انتخاب‌های حیاتی و کلیدی مسیر داستان برای بازیکن زیاده‌روی نمی‌کند و به‌واسطه‌ی ساعت‌ها محتوا برای آن‌ها، لحظات سرگرم کننده و جذابی را به‌نمایش می‌گذارد. این بازی همانند The Witcher 3: Wild Hunt برای من خاص و شگفت‌انگیز نبود، اما به شکل امیدوارانه‌ای، شروعی بسیار خوبی برای یک مجموعه جدید بود.

GameSpot: 70

شاید در تجربه شما کم دیده شود. اما باگ‌های بازی در تجربه ما بسیار به چشم می‌خورد و بعضی از آن‌ها مجبورمان می‌کرد که کل پیشرفت را بیخیال شده و مجددا آخرین سیو خود را بارگذاری کنیم. سخت می‌شود وارد جهانی شوید که مدام باید از آن خارج شوید و به‌عبارتی سخت می‌توان با جهان Cyberpunk 2077 ارتباط برقرار کرد. در بازی اتفاق‌هایی مثل نمایش تبلیغات، تیراندازی‌های خیابانی، پیام در مورد ماشین‌هایی که خریداری نکرده‌اید و موارد مشابه دیگری مدام در حال رخ دادن است که بعضی از آن‌ها زائد بوده و زیاد از حد نمایش داده می‌شوند. مأموریت‌های فرعی و شخصیت‌های بازی از موارد جذابی هستند که در نایت سیتی غیر جذاب، شما را با مکانیسم‌های نقش‌آفرینی بازی سرگرم می‌کند. این‌ها مواردی هستند که در طول تجربه ناامید کننده خود تجربه کرده‌ام.

GamesBeat: 60

من فکر می کنم Cyberpunk 2077 هیجانات زیادی را در بازی ارائه می‌دهد که بسیاری از افراد بدنبال آن هستند. اما در چند بخش اصلی برای من کوتاه است و بسیاری از آنها محصول جانبی جاه‌طلبی آن است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا