Demon's Souls

نمرات بازی Demon’s Souls از دید سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش نمرات بازی Demon’s Souls از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این بازی عملکر فوق‌العاده داشت تنوانست نظر منتقدان را به خوبی به خود جلب کند.

بالاخره استودیو بازی‌سازی بلوپوینت گیمز درخواست گیمرهای سراسر دنیا را پذیرفت. گیمرهایی که از آغاز نسل هشتم خواهان بازسازی بازی Demon’s Souls بودند. همانطور که می‌دانید بلوپوینت گیمز نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Demon’s Souls را برای نسل نهم ساخته منتشر خواهد کرد. این بازی یکی از بهترین‌ بازی‌ها در سبک نقش‌آفرینی به‌شمار می‌رود و همان‌طور که می‌دانید برای پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. مدتی پیش نمرات این بازی منتشر شد و همان طور که انتظار می‌رفت عملکرد درخشانی داشت. نمرات این بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

Push Square: 100

اگر کنار بیاید، بسیار دشوار است تصور کنید که این نسخه Demon’s Souls چگونه می‌تواند بهتر باشد. عالی به نظر می‌رسد، حتی بهتر هم به نظر می‌رسد و نسبت به نسخه اصلی PS3 احترام زیادی قائل است که پس از گذشت این همه سال به طرز شگفت آوری پیر شده است. این یک بازسازی استثنایی است و دقیقاً همان چیزی است که لیاقت Demon’s Souls را دارد.

VGC: 100

تصور نسخه بهتری از این بازی سخت است. Bluepoint با Shadow Of The Colossus خود را به عنوان استاد بازسازی معرفی کرد. اما در Demon’s Souls ، آنها یک بازی برای روز عرضه توسعه داده که شکستن آن برای چندین سال سخت خواهد بود.

Game Informer: 93

برای تازه‌واردها، دیمنز سولز یک ترکیب دوگانه از شکست و پیروزی است که امیدوارم پس از کسب آن به یکی از مخاطبان جدید سولزبورن تبدیل شوند. برای کاربران قدیمی، این یک ادای احترام به تجربه‌ای است که یک سبک عالی را خلق کرد. درهرصورت، ترکیب المان‌های نسخه اصلی با یکدیگر برای تجربه‌ی این چنین حسی، بسیار شگفت‌انگیز است.

IGN: 90

تیم Bluepoint وظیفه غیرقابل پیش بینی داشت. اینکه بازسازی یک بازی 11 ساله با طرفداران زیاد و جلوه دادن آن و بازی کردن بخشی از اولین بازی توسعه یافته از ابتدا برای این نسل کنسول‌ها باشد. و این دقیقاً همان کاری است که آنها انجام دادند. نه تنها به لطف قدرت گرافیکی پلی‌استیشن 5، بلکه به دلیل تغییرات هوشمندانه کیفیت زندگی و لمس‌های سبک که برخی از جنبه‌های ناامیدکننده نسخه اصلی را نوسازی می‌کند. Demon’s Souls به طرز قابل توجهی زرق و برق دار است و به طور قابل توجهی بهتر از PS3 کار می‌کند. بدون اینکه هیچ وقت چالش بی‌‍وقفه، جنگ‌ها با باس‌ها و پازل و سبک آن را فدا کند. در وهله اول آن را به یک بازی برجسته تبدیل کرد.

بازی Demon’s Souls توانست میانگین نمرات 92 را از دید سایت‌های معتبر دنیا در متاکریتیک دریافت کند.

همچنین بخوانید:

منبع: metacritic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا