نمرات بازی Elden Ring

نمرات بازی Elden Ring از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی نمرات بازی Elden Ring از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد که براساس آن شاهد عملکرد فوق‌العاده‌ی اثر جدید فرام‌سافتور هستیم.

Elden Ring یک بازی ویدئویی در سبک اکشن – نقش‌آفرینی و جهان باز است؛ که توسط فرام سافتور توسعه یافته و به‌وسیله‌ی باندای نامکو انترتینمنت در تاریخ 25 فوریه 2022 (6 اسفند ماه)، برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/ سری اس، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. حال به‌تازگی نمرات این بازی از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این بازی توانست عملکرد خارق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشته و نظر بسیاری از منتقدان و کاربران را به خود جلب کند. در ادامه می‌توانید برخی از این نمرات منتشر شده را مشاهده کنید.

Game Rant:100

اگر Elden Ring را براساس شایستگی‌اش قضاوت کنید، می‌بینید که با بازی طرف هستید که تعداد کمی از کاربران را ناامید می‌کند. بیشتر مولفه‌هایی را دارد که طرفداران این ژانر به دنبال آن هستند از جمله زیبایی‌شناسی شگفت‌انگیز، رمز و رازهایی که آن‌ها را به کاوش را وا می‌دارد، طراحی ماهرانه و ترسناک حریفان و گیم‌پلی غنی با قابلیت تکرار زیاد را در خود جای داده است. در نهایت Elden Ring به اثری فراتر از یک دارک‌ سولز جهان‌باز تبدیل شده‌ است.

GamesRadar+:100

Elden Ring بازتعریف و تکامل‌دهنده فرمول معروف دارک سولز است. این بازی دنیایی را ارائه می‌دهد که به همان‌اندازه که شما را جذب خود می‌کند، خشن و چالش‌برانگیز است. با وجود بعضی از افراط‌ها، مردن و رنج کشیدن تا به این اندازه لذت بخش و سرگرم‌کننده نبوده است.

VGC:100

Elden Ring یک بازی فوق‌العاده است که هنوز هم می‌تواند هیجان بی‌نظیر ناشی از شکست دادن یک باس به معنای واقعی قدرتمند را در آن حس کرد. کسانی که علاقه‌مند به بازی‌های سولزلایک هستند، الدن رینگ تمام چیزی است که می‌خواهند.

IGN:100

Elden Ring یک تکرار عظیم از پروژه‌ای که برای اولین بار فرام‌سافتور با سری دارک سولز شروع کرد، محسوب می‌شود. این عنوان مبارزات چالش برانگیز بی‌وقفه‌ای را به جهانی باز و باورنکردنی می‌آورد که به ما آزادی انتخاب مسیر خود را می‌دهد.

Game Informer:100

Elden Ring ترکیبی واقعاً شگفت‌انگیز از عناصر مختلف بازی‌های فرام‌سافتور را نشان می‌دهد که همه با هم ترکیب می‌شوند تا اثری جذاب، خاص و فراموش‌نشدنی را خلق کنند. Elden Ring فقط بهترین بازی امسال نیست، بلکه این عنوان یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده در تمام ادوار است.

GameSpot:100

الدن رینگ تکه‌هایی از عنواین گذشته استودیو فرام‌سافتور را برداشته و آن‌ها را به چیزی تبدیل می‌کند که به عنوان یکی از بزرگان تمام دوران در تاریخ ثبت می‌شود. طراحی و خلاقیت فوق‌العاده اثر جدید فرام‌سافتور، یک بازی جهان باز را خلق می‌کند که خود را از دیگر بازی‌های سال متمایز می‌کند.

میانگین نمرات بازی Elden Ring از دید سایت‌های معتبر دنیا در متاکریتیک و اوپن‌کریتیک به ترتیب برابر 97 و 96 می‌باشد.

همچنین بخوانید:

منبع: opencritic / metacritic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا