نمرات بازی Gran Turismo 7

نمرات بازی Gran Turismo 7 از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی نمرات بازی Gran Turismo 7 از دید سایت‌های معتبر دنیا شد. این انحصاری جدید پلی‌استیشن با عملکرد خارق‌العاده‌ای که از خود به نمایش گذاشت توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند.

Gran Turismo 7 یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک ریسینگ می‌باشد که توسط پولی‌فونی دیجیتال توسعه یافته و به‌وسیله‌ی سونی اینتراکتیو انترتینمنت منتشر خواهد شد. این بازی به عنوان هشتمین قسمت اصلی در مجموعه بازی‌های گرن توریسمو به‌شمار می‌رود. GT7 در 11 ژانویه 2020 طی رویداد معرفی پلی‌استیشن 5، رونمایی شد و قرار است به صورت انحصاری در تاریخ 3 مارچ 2022 (12 اسفندماه) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. حال به‌تازگی نمرات بازی Gran Turismo 7 از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد که براساس آن شاهد عملکرد فوق‌العاده انحصاری جدید پلی‌استیشن هستیم. در ادامه می‌توانید برخی از این نمرات منتشر شده را مشاهده کنید.

VG247:100

پس از تأخیرهای مرسوم، Gran Turismo 7 اینجاست، آن هم زمانی که پلی‌استیشن و کاربرانش در حال جشن گرفتن سالگرد 25 سالگی این مجموعه هستند. این جشن یک نگاه منصفانه به این بازی است به طوری که GT7 بهترین بازی این مجموعه می‌باشد.

GamingBolt:100

پیدا کردن بازی‌ای که مانند Gran Turismo 7 که اینطور با عشق ساخته شده باشد، سخت خواهد بود. پادشاه مسابقات اتومبیل‌رانی بازگشته است، چه بازگشت پیروزمندانه‌ای.

IGN:90

Gran Turismo 7 المان مجموعه‌ی اصلی را با مسابقات آنلاین رقابتی GT Sport مخلوط می‌کند و در این کار بسیار موفق ظاهر می‌شود اما همانطور که انتظار می‌رفت آن‌ها اشتباهاتی را نیز در این راه مرتکب می‌شوند. با این حال GT7 یک عملکرد قدرتمند و موفقیت بزرگ برای استودیو Polyphony Digital محسوب می‌شود.

GamesRadar+:90

همه عواملی که موجب تبدیل GT Sport به یک مجموعه فوق‌العاده شده است به همراه تمام مکانیک‌ و المان‌های که Gran Turismo، در این بازی مشهود است. یک بازی رانندگی ساده و در عین حال خیره‌کننده برای شوکیس پلی‌استیشن 5.

Hobby Consolas:90

Polyphony Digital یک شبیه‌ساز رانندگی جدید خلق کرده است که به لطف سبک بسیار منحصر به فردش و با اعمال همان عناصری که همیشه در بازی‌های این مجموعه بوده، احساس بهتری از تجربه آن را ارائه می‌دهد. این بازی از تعداد کمی باگ و مشکلات مختلف رنج می‌برد اما یک جانشین شایسته برای میراث 25 ساله‌ی Gran Turismo می‌باشد.

GameSpot:80

Gran Turismo 7 تمام بخش‌های خوب گذشته Gran Turismo را در بر می‌گیرد، آن‌ها را پیشرفت می‌دهد و فرهنگ اتومبیل‌رانی را با چاشنی خرید و فروش کردن آن‌ها شیرین‌تر می‌کند.

VGC:60

اگر قادر به تحمل منوهای بی‌نظم، دیالوگ‌های بی‌پایان کسل‌کننده و صدها بار بازدید از کافه هستید، پس یک بازی عالی در سبک ریسینگ را تجربه خواهید کرد. عجیب است که بازی تمام تلاشش را می‌کند تا شما را از رسیدن به پیست بازدارد اما وقتی به آنجا برسید واقعاً از تجربه این بازی لذت خواهید برد.

میانگین نمرات بازی Elden Ring از دید سایت‌های معتبر دنیا هم در متاکریتیک و هم اوپن‌کریتیک برابر 88 می‌باشد.

همچنین بخوانید:

منبع: opencritic / metacritic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا