It Takes Two

نمرات بازی It Takes Two از دید سایت‌های معتبر دنیا

چند روز پیش نمرات بازی It Takes Two از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این بازی توانست به خوبی نظر منتقدان را به خود جلب کرده و نمرات بالایی کسب کند.

It Takes Two یک بازی پلتفرمر اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیوی Hazelight توسعه یافته و توسط Electronic Arts با برچسب EA Originals منتشر شده است. این بازی در مارس 2021 (فروردین 1400) برای ویندوز، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری X و سری S منتشر شد. حال چند روز پیش نمرات این بازی منتشر شد که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست نمرات قابل توجه‌ای از منتقدان دریافت کند، در ادامه نظر بعضی از منتقدان را در رابطه با این بازی بخوانید.

Game Rant:100

It Takes Two یک نبوغ کامل در زمینه بازی تعاونی است و قرار است به عنوان یک اثر کلاسیک در این ژانر و یک رقیب برای بازی سال شود. به کل در بازی یک لحظه کسل کننده وجود ندارد و با هیچ نوع اشکالات فنی روبرو نشده‌ایم. همچنین بازی کاملاً صیقل داده شده و به نظر می‌رسد برای طرفداران بازی‌های تعاونی راضی کننده باشد.

GamesBeat:100

من درگیر این فکر هستم که یک بازی کوآپ معمایی بهتر از It Takes Two را نام ببرم. شاید بازی Portal 2 انتخاب بهتری باشد، اما این بازی نیز هم‌رده Portal 2 قرار خواهد گرفت.

IGN:90

It Takes Two یک بازی کوآپ و ماجراجویی دیدنی است و ایده‌های بسیار خوبی را برای گیم‌پلی خود استفاده کرده است. این بازی زیبا، سرسام‌آور و حبابی از خلاقیت است که سرگرم شدن، پاداشی است که در این مسیر کسب می‌کنید. اگر دوست و همراهی دارید که بتوانید با او بازی‌های کوآپ را تجربه کنید، این بازی می‌تواند تجربه‌ی بسیار سرگرم کننده‌ای را به شما ارائه دهد، پس باید آن را انجام دهید.

GameSpot:90

It Takes Two یک بازی تعاونی فوق‌العاده خلاقانه است که در بازی مفهوم جدیدی و آموزنده را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

VGC:80

با جریان بی‌وقفه ایده‌های هوشمندانه خود، It Takes Two یکی از به یاد ماندنی‌ترین و مبتکرترین بازی‌های تعاونی دوران مدرن است. فقط مطمئن شوید که شریک بازی شما در مورد کنترلر DualSense راه خود را می‌داند.

Push Square:80

It Takes Two یک بازی ماجراجویی کوآپ عالی است. داستان‌سرایی آن از بعضی از جنبه‌ها دارای ایراد است و تمامی اجراهای بازی عالی نیستند. این بازی فراتر از یک تجربه سرگرم کننده هوشمندانه و گیم‌پلی متنوع است. این بازی، دو بازیکن را مجبور می‌کند که با یکدیگر در نقاط بسیاری از گیم‌پلی همکاری داشته باشند و تنوع گیم‌پلی و محیط‌های بازی، این کار را از ابتدا تا انتهای بازی سرگرم کننده جلوه داده است.

میانگین نمرات این بازی از نظر سایت‌های معتبر دنیا در متاکریتیک و اوپن‌کریتیک به ترتیب به عدد 89 و 87 رسید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا