بازی Kena: Bridge of Spirits

نمرات بازی Kena: Bridge of Spirits از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی نمرات بازی Kena: Bridge of Spirits از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این بازی توانست تظر منتقدان را به خود جلب کرده و بازخوردهای مثبتی از جانب آن‌ها دریافت کند.

Kena: Bridge of Spirits یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی است که توسط Ember Lab توسعه یافته و منتشر شده است. داستان به حول محور کنا است که از توانایی‌های جادویی خود برای کمک به افراد برای حرکت از دنیای فانی به دنیای روحی استفاده می‌کند. بازی در حالت دید سوم شخص ارائه شده است. بازیکن از عصای کنا برای حمله به دشمنان و از قابلیت او برای دفاع در برابر حملات استفاده می‌کند. آن‌ها وظیفه دارند تا Rotها را جمع‌آوری کنند که برای تقابل و نبرد با دشمنان به بازیکنان کمک می‌کنند. حال بازی Kena: Bridge of Spirits در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور ماه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی روانه بازار شد و میانگین امتیازات آن خبر از یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب را می‌دهد. در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از بعضی از سایت‌های معتبر دنیا را مشاهده کنید.

DualShockers:100

Kena: Bridge of Spirits با شخصیت‌های شبیه کارکترهای پیکسار و حتی فراتر از انیمیشن‌های خیره‌کننده آن‌ها، بسیار جذاب و تاریک است و شگفتی‌های فراوانی دارد که نه‌تنها بازیکنان را ساعت‌ها مجذوب خود می‌کند بلکه وارد قلب آن‌ها نیز می‌شود.

GameSpot:90

عمل و حرکتی که باعث شناخت تمامی شخصیت‌های می‌شود بسیار قدرتمند است. Kena: Bridge of Spirits در نهایت یک بازی است که قصد ارتباط برقرار کردن با کاراکترها را دارد، درست مانند ارتباط با دنیای بازی در اطراف شما از طریق Rotها برقرار می‌شود. بازی در مورد کاراکترهایی است که شجاعانه برای کمک به یک کاراکتر دیگر تلاش کرده‌اند، اما ناامید شده‌اند و این ناامیدی چه بر سر آن‌ها آورده است. این بازی در مورد کشف جهان بازی و دیدن آنچه در گذشته در آنجا اتفاق افتاده است می‌باشد، و حال برای بازسازی دوباره آن به کمک نیاز دارد. بااینکه Kena: Bridge of Spirits دارای احساس‌های مشابهی در سیستم مبارزات و گشت‌وگذار خود است، اما مهارت این بازی برای ارائه چشم‌اندازی متفاوت، سبب شده ماجراجویی زیبا، احساسی و هیجان‌انگیز را تجربه کنیم.

Hobby Consolas:80

«رضایت بخش» یک صفت مناسب برای توصیف این بازی است. ممکن است مانند دیگر بازی‌های این سبک پیشگامانه و تکان‌دهنده نباشد، اما گشت‌وگذار و مبارزه‌های واقعا جالب و هیجان‌انگیزی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. همچنین شما مطمئناً Rotهای خود را نیز دوست خواهید داشت.

IGN:80

باوجود سیستم مبارزات ساده و جهانی چشم‌نواز، Kena: Bridge of Spirits تصویرساز دوره‌های خوب نینتندو 64/گیم‌کیوب با بازی‌هایی همانند زلدا، اوکامی و استار فاکس ادونچر است. این در حالی است که همچنان شاهد ارائه حس و حالی مدرن و لمس احساسات کاربر هستیم.

Push Square:70

علیرغم بهره‌مندی از انواع مختلف موسیقی مدرن، Kena: Bridge of Spirits تقریباً تنها می‌ایستد. جلوه‌های بصری و موسیقی فوق‌العاده‌ای از خود به جا می‌گذارد، در حالی که گیم‌پلی بازی ساده اما در عین حال لذت بخش است. اگر داستان آن فراتر از حد انتظار باشد، این بازی یک برنده واقعی خواهد بود. به هر حال، کنا یک پلتفرم اکشن قوی با شخصیت زیاد و اولین نمایش قوی از Ember Lab است.

میانگین نمرات بازی Kena: Bridge of Spirits از دید سایت‌های معتبر دنیا در متاکریتیک و اوپن‌کریتیک به ترتیب برای 81 و 82 است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا