Little Nightmares 2

نمرات بازی Little Nightmares 2 از دید سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش نمرات بازی Little Nightmares 2 منتشر شد که شامل عملکرد خوبی از آن بودیم و این بازی توانست نظرات منتقدان را به خود جلب کند.

Little Nightmares 2 یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک سکوبازی و ترس و بقا است که توسط استودیو ترسیر توسعه یافته و به‌وسیلهٔ باندای نامکو قرار است در ۱۱ فوریه ۲۰۲۱ (23 بهمن)، برای پلتفرم‌های PC، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، و نینتندو سوئیچ منتشر شود. بازی برای اولین بار در نمایشگاه گیمزکام سال ۲۰۱۹، به عنوان دنبالهٔ لیتل نایتمرز رونمایی شد، که دارای ویژگی‌هایی از جمله شخصیت جدیدی به نام مونو، در کنار سیکس قهرمان اصلی قسمت قبلی در نقش شخصیت کنترل شده توسط کامپیوتر است. نسخهٔ کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس نیز در تاریخی نامشخص در همان سال عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از چند سایت معتبر دنیا درباره‌ی این بازی را مشاهده کنید.

DarkStation:100

Little Nightmares II باتوجه به آنچه اولین نسخه‌ی خود به دست آورد، تلاش می‌کند تا در زمینه تنظیمات، طراحی و گیم‌پلی خود به موفقیت بیشتری دست یابد که در انجام آن موفق است. از ابتدا تا انتهای گیم‌پلی این بازی، شما روی لبه صندلی خود نشسته‌اید و با هیجان به تجربه‌ی بازی می‌پردازید. طراحی دنیای بازی و کنجکاوی شما را وادار می‌کند که هرچه بیشتر در بازی غرق شوید. من اطمینان دارم که طرفداران نسخه‌ی اول کاملاً این قسمت را دوست دارند و هر تازه واردی باید بدون شک باید هر دو نسخه را بازی کند. این تنظیمات هر دو وحشتناک و زیبا هستند و من واقعاً امیدوارم که در آینده از Tarsier Studios اطلاعات بیشتری کسب کنم.

GamingBolt:90

تمامی سکانس‌های بازی در Little Nightmares 2 تجربه‌ای غیرقابل پیش‌بینی است و بدون هیچ‌گونه صحبت یا دیالوگی، داستانی ماهرانه و تأثیرگذار را ارائه می‌دهد. 

TrueGaming:85

با Little Nightmares 2 ، توسعه‌دهنده Tarsier Studios تجربه شگفت‌انگیز دیگری ایجاد کرد. بازی‌های زیادی به اندازه این بازی جذاب نیستند و اگر بازی اول را دوست داشتید از تجربه‌ی این بازی نیز لذت خواهید برد.

VGC:80

Little Nightmares 2 دنباله‌ای با احتیاط است که به طرز ماهرانه‌ای، شوک‌ها و فضای وحشتناک خود را طی می‌کند. جزئیات و وزن مکان‌های آن غیرقابل اعتماد و باورنکردنی است. در حالی که هیولاهای آن جهنمی و دنیوی هستند. هیجان‌انگیز، بی‌رحمانه و شوخ طبعانه و تاریک، فقط آرزو می‌کنیم که این دلایل دیگری برای تجربه‌ی بیشتر بازی وجود داشته باشد.

Push Square:60

Little Nightmares II به خاطر کارگردانی هنری‌اش ارزش تجربه را دارد. اما سیستم کنترل کاراکتر بازی در بعضی از مواقع می‌تواند همانند یک مانع سر راه شما قرار بگیرد. بازی هرچند کم، اما تاکید بسیاری روی آزمون و خطا دارد و خسته کننده می‌شود. اما بعضی از رویارویی‌های بازی به‌گونه‌ای است که حتی پس از تیتراژ پایانی هم آن را به یاد خواهید داشت. ازاین‌رو در ارائه تعاملی به یادماندنی، موفق بوده است. Little Nightmares 2 در بعضی از لحظه‌ها و سکانس‌ها، غیر قابل انعطاف است. اما معما و پازل‌های بازی مدام درحال تغییر بوده و هر سکانس بازی یک تصویر سورئال و دلهره‌آور را به‌نمایش می‌گذارد.

میانگین نمرات این بازی از دید سایت‌های معتبر دنیا با 53 نقد در سایت متاکریتیک به 82 رسیده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا