Monster Hunter Rise

نمرات بازی Monster Hunter Rise از دید سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش نمرات بازی Monster Hunter Rise از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این بازی توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند.

Monster Hunter Rise یک بازی ویدئویی در سبک بازی نقش‌آفرینی اکشن از سری مانستر هانتر است که در ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (6 فروردین 1400) توسط استودیو ژاپنی کپ‌کام برای پلتفرم نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. نکته‌ی جالب توجه این است که مجموعه‌ی مانتسر هانتر بعد از مدت‌ها با انتشار Monster Hunter Rise به نینتندو سوییچ بازگشت. شما می‌توانید به شکل انفرادی یا در یک مهمانی با دوستان خود با حل چلنج‌ها و به دست آوردن پاداش‌هایی کخ می‌توانید برای ساخت انواع مختلفی از سلاح‌ها و زره‌ها استفاده کنید، به شکار هیولاها بپردازید. چه در خانه، چه در سفر، چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین، کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند به شکار هیولاها مشغول شوند و از تجربه‌ی بازی لذت ببرند. در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از چند سایت معتبر دنیا درباره‌ی این بازی را مشاهده کنید.

Hobby Consolas:95

Monster Hunter Rise یک قدم رو به جلو است. از نظر کمبود محتویاتی مثل هیولاها، کپکام وعده‌هایی در خصوص اضافه شدن هیولاهای جدید داده است و می‌توان مثبت فکر کرد. تمامی ویژگی‌های جدیدی سبب شده تا گیم‌پلی مانستر هانتر رایز حسابی سرگرم کننده باشد. تنها باشید یا با سایرین بازی کنید، حرفه‌ای یا تازه‌کار باشید، اصلا مهم نیست، زیرا رایز به روش‌های مختلفی شما را سرگرم می‌کند. 

Siliconera:90

Monster Hunter Rise بدون شک یکی از بهترین بازی‌ها از مجموعه‌ی مانستر هانتر است که من تا به حال بازی کرده‌ام، اگر نگوییم بهترین بازی نیست. این بازی به خوبی نیاز بازیکنان جدید و باسابقه را پاسخ می‌دهد و آن‌ها را راضی نگه می‌دارد، گرچه برخی از مشکلات دسترسی مانع از آن می‌شود که کاملا یک بازی عالی باشد، اما واقعاً جزو بهترین‌هاست.

GameSpot:90

تمرکز دوباره مجموعه‌ی مانستر هانتر بر روی گیم‌پلی اکشن کاملاً کامل نمایانگر این نکته است که این مجموعه کاملاً در اوج قدرت است.

IGN:80

Monster Hunter Rise ترکیب بسیار خوبی را میان المان‌های مانسترهای کلاسیک با نسخه ورلد به‌وجود آورده که با المان‌های مختص‌به همین نسخه همراه شده است. همه‌ی آن‌ها طراحی خارق‌العاده‌ای ندارند، اما سرگرم کننده ظاهر می‌شوند و نوع معرفی ویژگی Wirebugs و تاثیری که در سرعت عمل شما در مبارزات دارند، عالی است و نمی‌خواستم که از آن‌ها استفاده‌ای نداشته باشم. کپکام اعلام کرده که محتویات پس از عرضه به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود، اما مانستر هانتر رایز همچنان یک قدم رو به جلو و هیجان‌انگیز در این مجموعه است که توسط نسخه World، به‌نمایش گذاشته شده بود.

GameMAG:80

Monster Hunter Rise چیزی در حد وسط بین Monster Hunter World و Monster Hunter Generations است و هنوز چیزی نیست که بهترین جنبه‌های هر دو عنوان را در خود داشته باشد. Rise یک بازی اکشن عالی است که برخی از مکانیک‌های قدیمی این مجموعه را باز می‌گرداند و به دلایلی کاملاً برخی از ایده‌های جالب قدیمی را فراموش می‌کند.

VG247:80

درنهایت، Monster Hunter Rise یک تجربه روان و یک نسخه مجزا در مجموعه است که زیر ذره‌بین نسخه‌های جدیدی از مجموعه بود که روی پلتفرم‌های قوی‌تر عرضه شده بودند. بااین‌حال المان‌ها و ساختاری را ارائه می‌دهد که درخور مجموعه مانستر هانتر است، اما از نظر داستان پکیج کوچک‌تری نسبت‌به نسخه‌های ذکر شده است. وجود المان‌های جدید گیم‌پلی، انعطاف پذیری بسیار بالا نسبت‌به قبل در گشت‌و‌گذار، مسیریابی و جمع‌آوری منابع مختلف، سبب شده تا بازیکنان احساس راحتی بیشتری داشته باشند و ازطرفی گرایند در بازی کمتر از قبل شود. 

تاکنون میانگین نمرات این بازی از دید سایت‌های معتبر دنیا در سایت متاکریتیک و اوپن‌کریتیک به ترتیب با 64 و 50 نقد به عدد مشترک 87 رسیده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا