Outriders

نمرات بازی Outriders از دید سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش نمرات بازی Outriders از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد و این بازی توانست عملکرد نسبتاً خوبی را از خوبی بجای بگذارد.

Outriders‎ یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی (شوتر) سوم شخص است که توسط پیپل کن فلای توسعه یافته و به‌وسیلهٔ اسکوئر انیکس عرضه شد. این بازی در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری ایکس/اس و گوگل استادیا منتشر شده است. حال در ادامه می‌توانید نمرات منتشر شده از بعضی از سایت‌های معتبر دنیا را در زیر مشاهده کنید.

Game Informer:90

استفاده از مهارت‌های مبارزه و ترکیب با بازیکنان بسیار رضایت بخش است و باعث می‌شود که در هر درگیری با دشمنان بیش از اینکه به یک کار خسته کننده تبدیل شود، نشاط آور باشد.

Hobby Consolas:85

تجربه Outriders به‌صورت تک‌نفره یا چندنفره، می‌تواند تجربه‌ای جالب، شوتر سرعتی و پر از لحظات بزرگ را تجربه کند. پیپل کن فلای مکانیسم‌های مبارزه‌ای و المان‌های نقش‌آفرینی بزرگی را ارائه کرده است. بااین‌حال، این حس را داریم که اکثر المان‌ها را در سایر بازی‌ها هم مشاهده کرده‌ایم. ما این بازی را دوست داریم، زیرا به‌عنوان یک بازی لایو سرویس عرضه نشده است.

Gamers Heroes:80

شما تلاش خواهید کرد تا تیرانداز سوم شخص دیگری را پیدا کنید که به اندازه Outriders در ژانر نوآوری داشته باشد، اما نمی‌توانید. مبارزات کاملاً باورنکردنی است، کلاس‌ها با پتانسیل و پیشرفت زیاد، جهان سرحال و جذاب است و توانایی لذت بردن از همه این‌ها در کنار دوستان خوب، فقط به لذت بخش‌تر شدن تجربه‌ی بازی کمک می‌کند.

GameSpot:80

اوت‌رایدرز بازی‌ای نیست که المان‌های جدیدی را ارائه دهد، اما از مواردی استفاده کرده که درگذشته مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. Outriders یک بازی اکشن نقش آفرینی با المان‌های بازی‌های لوت محور است که یک جهان تاریک علمی تخیلی‌ای را ارائه می‌دهد که در بعضی از مواقع شوخ طبعی‌هایی را در خود جای داده است. این یک بازی اکشن سوم شخص است که کاورگیری یکی از اجزای اصلی آن است و باید مدام به سمت دشمنان حمله کرده و با مهارت‌های کشنده خود آن‌ها را از بین ببرید. میزان ارتباط شما با این نوع ترکیب المان‌های سبک‌های مختلفی، تعیین کننده اندازه لذت شما از بازی Outriders خواهد بود.

Push Square:70

زمانی‌که از مبارزات، گیم‌پلی روان و مهارت‌های رضایت بخش ماورایی Outriders صحبت می‌کنیم، این بازی برتری خود را نشان می‌دهد. این در حالی است که شخصیت‌های ضعیف، پیش‌نیازهای اتصال به بخش آنلاین بازی و سرورها درکنار تعدادی از مشکلات فنی، باعث شده تا Outriders نتواند بازی بزرگی باشد. بااین‌حال موارد ذکر شده در حدی نیستند که مانع از پیشنهاد دادن این بازی شود.

VGC:40

Outriders بزرگترین قربانی خودش است. در این بازی ایده‌های مناسبی وجود دارد، برخی از محیط با شکوه، حتی چند اسلحه که ارزش نگه داشتن آن را دارد. اما آن‌ها به پایین کشیده می‌شوند و توسط بازی‌ای خفه می‌شوند که نمی‌خواهد شما را سرگرم کند اما شما را هیپنوتیزم خواهد کرد.

میانگین امتیاز بازی از دید سایت‌های معتبر جهان در متاکریتیک و اوپن‌کریتیک به ترتیب 74 و 76 رسیده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا