نمرات بازی Rainbow Six Extraction

نمرات بازی Rainbow Six Extraction از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی نمرات Rainbow Six Extraction از دید سایت‌های معتبر دنیا منتشر شد که براساس آن، ساخته جدید یوبیسافت عملکرد متوسطی از خود به نمایش گذاشته است.

Rainbow Six Extraction یک بازی ویدیویی در سبک شوتر تاکتیکی است که توسط یوبیسافت مونترال توسعه یافته و توسط یوبیسافت برای کاربران پی‌سی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس / سری اس، گوگل استیدیا و آمازون لونا منتشر شده است. این بازی یک اسپین اف از بازی Rainbow Six Siege می‌باشد که در آن بازیکنان باید در دو حالت دفاع و حمله بصورت گروهی با بیگانگانی به نام آرچینز مبارزه کنند. حال به‌تازگی نمرات بازی Rainbow Six Extraction از دید سایت‌های معتر دنیا منتشر شد که بر اساس آن به نظر می‌رسد این بازی نتوانست آن طور که باید نظر منتقدان را به خود جلب کرده و نمرات بسیار خوبی را از طرف آن‌ها دریافت کند. در ادامه می‌توانید برخی از این نمرات منتشر شده از دید سایت‌های معتبر دنیا برای ساخته جدید یوبیسافت را مشاهده کنید.

Gamers Heroes:95

Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction تا به امروز یکی از بهترین و هیجان انگیزترین تجربه های Co-op موجود می‌باشد. این بازی یک اسپین اف باورنکردنی از Rainbow Six Siege است و آن را می‌توان به‌تنهایی به عنوان نمایشی خارق‌العاده از نوآوری در این ژانر در نظر گرفت.

God is a Geek:90

انفجارهای متعدد، هیجان‌انگیز بودن و سرگرمی بی‌پایان، از مشخصه‌های بارز بازی Rainbow Six Extraction هستند و این بازی نشان می‌دهد که یوبیسافت در بهترین شرایط خود قرار دارد.

Hobby Consolas:75

باتوجه‌ به مکانیسم‌های Rainbow Six، این بازی نقطه‌ی ورودر خوبی برای کسانی که قادر به رقابت در Rainbow Six Siege نیستند، می‌باشد. بادر نظر گرفتن اینکه سیستم پیشرفت بازی به اندازه کافی عمیق است، وجود چهار منطقه و 12 نقشه برای آن کافی نمی‌باشد. به‌هرحال مسابقات بازی به‌صورت مشارکتی (Co-op) سرگرم‌کننده هستند.

IGN:70

Rainbow Six Extraction با تبدیل شدن به یک بازی co-op علمی تخیلی، ایده‌های جدید و عالی را برای ژانر شوتر اول شخص به ارمغان می‌آورد اما آنقدر خود را از سایر بازی‌های این ژانر متمایز نمی‌کند تا به یک بازی فوق‌العاده شایسته تبدیل شود.

GamesRadar+:70

Rainbow Six Extraction یک دنباله‌ی تر و تمیز برای حالت Outbreak بازی Rainbow Six Siege است که سال 2018 عرضه شد. این بازی پتانسیل دارد، اما هنوز به‌صورت کامل از آن استفاده نشده است.

VGC:60

Rainbow Six Extraction را نمی‌توانیم به آن دسته از افرادی که دوست دارند به تنهایی یک بازی را تجربه کنند، پیشنهاد دهیم. مخصوصاً برای افرادی که روی پلتفرم پلی‌استیشن بازی می‌کنند، زیرا باید برای تهیه‌ی این عنوان 40 دلار هزینه کنند. این در حالی است که اگر گروه مخصوص‌به خود را برای تجربه بازی‌های آنلاین دارید، از بازی شبانه خود خسته شده‌اید و چه بسا دارای گیم پس نیز هستید، Rainbow Six Extraction می‌تواند لحظات خوبی را برای‌تان به ارمغان آورد.

میانگین نمرات بازی Rainbow Six Extraction از دید سایت‌های معتبر دنیا در هر رو سایت متاکریتیک و اوپن‌کریتیک برابر 74 می‌باشد.

همچنین بخوانید:

منبع: metacritic
opencritic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا